طبق گفته استاندار تهران این شهرها در لیست نقاط سفید قرار دارد اما نمازگزاران باید همچنان به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

به گزارش جماران؛ استاندار تهران گفت: براساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد مبارزه با ویروس کرونا، نماز جمعه فردا، ۲۳ خردادماه فقط در شهرهای ورامین، پردیس، قرچک، پیشوا و جواد آباد اقامه می شود.

انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه افزود: این شهرها در لیست نقاط سفید قرار دارد اما نمازگزاران باید همچنان به توصیه های بهداشتی توجه کنند.

وی ادامه داد: نمازگزاران ضمن اطلاع رسانی به دوستان خود برای حضور در نماز جمعه، مهر و سجاده شخصی همراه خود داشته باشند.

محسنی بندپی تاکید کرد: مردم استان تهران حتی در نقاط سفید نیز همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فاصله اجتماعی را برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس رعایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: فردا اتوبوس های شرکت واحد این شهرها همچون گذشته به نمازگزاران خدمات ارائه می دهد.

محسنی بندپی ضمن قدردانی از همکاری نمازگزاران بیان کرد: دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت و فاصله اجتماعی در مساجد بیشتر از سایر اماکن رعایت می شود.

به گزارش ایرنا و براساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۷۷ هزار و ۹۳۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و جان‌باختگان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ به هشت هزارو ۵۰۶ نفر رسیده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.