پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

روزنامه جمهوری اسلامی مطرح کرد:

دستمزدهای نجومی در صداوسیما

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی انتقادی نوشت: «بی‌مبالاتی در سازمان صدا و سیما بقدری زیاد شده که حتی مدیران باسابقه و بشدت اصولگرای این سازمان هم زبان به انتقاد و اعتراض گشوده‌اند.»

به گزارش جماران؛ روزنامه جمهوری اسلامی در ستون «جهت اطلاع» شماره امروز خود به انتقاد از عملکرد صداوسیما پرداخت و نوشت: «بی‌مبالاتی در سازمان صدا و سیما بقدری زیاد شده که حتی مدیران باسابقه و بشدت اصولگرای این سازمان هم زبان به انتقاد و اعتراض گشوده‌اند.

با اینکه شبکه فارس‌نیوز با وحید یامین‌پور مصاحبه‌ای درباره مجموعه تلویزیونی پایتخت داشت، یامین‌پور به پایتخت بسنده نکرد و از روند کلی صدا و سیما و وادادگی آن، از دستمزدهای کلان سلبریتی‌ها، از پرداخت پنجاه میلیونی به یک مهمان برای گفتن چند جمله سفارشی در شب یلدا، از دستمزد شبی هشتاد میلیون فلان بازیگر در شبکه سه گفت. وی در این مصاحبه، با صراحت اعلام کرد از این دستمزدها و از باج دادن به سلبریتی‌ها و از این که وقتی با قلدری صدا و سیما را تحریم می‌کنند، دستمزدشان بالاتر می‌رود مطلع است. وی افزود: صدا و سیما اگر مثل مهجورها عمل می‌کند باید برایش قیم گذاشت. وی همچنین گفت پیش‌نویس قانون اداره و نظارت صدا و سیما گم شده و هیچ قانونی برای نحوه اداره این سازمان وجود ندارد.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.