شهردار تهران در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه گفت: بدون حمایت‌های قضایی امکان خدمت رسانی به شهروندان وجود نخواهد داشت.

به گزارش جماران،  در ادامه ملاقات های دوره ای شهردار تهران با رئیس قوه قضائیه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه و پیروز حناچی شهردار تهران و همچنین سید امیرحسین شمس مدیرکل حقوقی شهرداری درخصوص اهم مسائل قضایی مرتبط با شهرداری و پرونده‌های مطروحه در دستگاه قضایی با یکدیگر دیدار و به گفت و گو پرداختند.

در این نشست گزارش عملکرد یکساله شهرداری تهران در حوزه حقوقی، قضایی و همچنین پیگیری حقوق عامه به رئیس قوه قضائیه ارائه و اولویت های شهرداری تهران در  موضوعات حقوقی از جمله وضعیت اجرای آرای صادره از کمیسیون ماده صد قانون شهرداری، پرونده های مهم شهرداری تهران در مراجع قضایی و نیز درخواست های شهرداری تهران درخصوص اعمال مقررات ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پیروز حناچی شهردار تهران در این نشست از حمایت های دستگاه قضایی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این نشست از تلاش ها و پیگیری های شهرداری تهران جهت حل و فصل مسائل حقوقی، قدردانی و بر لزوم تعامل و همکاری هر چه بیشتر میان شهرداری پایتخت و قوه قضاییه جهت احقاق حقوق عامه در مسائل شهری تاکید کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.