معاون اول رییس جمهور به منظور افزایش توان استان‌ها در مقابله با کرونا و تسریع در مشارکت همه جانبه دولت در مقابله با این اپیدمی طی احکام جداگانه‌ای اعضای دولت که پیش از این بعنوان جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی منصوب شده بودند را به عنوان معین در استان‌های اعلام شده به آن‌ها تعیین کرد.

به گزارش جماران؛ در این احکام که صبح امروز (سه شنبه) به اعضای دولت ابلاغ شد، آمده است: با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم و به موجب این حکم به عنوان معین در استان های اعلام شده در امر مقابله با کرونا تعیین می شوید.
دکتر جهانگیری در این احکام، تصریح کرده است: با همکاری تمامی دستگاه های ملی و استانی تا زمان مهار این اپیدمی و اعلام وضعیت عادی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا با استاندار و سایر مدیران ارشد استان به طور موثر و منظم در ارتباط بوده و مشکلات اساسی هر استان را به ستاد ملی یاد شده منعکس و در جهت رفع آنها به طور جدی پیگیری و اقدام نمایید.
معاون اول رییس جمهور تاکید کرده است: در اجرای این حکم کلیه دستگاه های اجرایی موظفند همکاری لازم را با جانشینان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و معین استان های ذی ربط معمول نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.