سخنگوی دولت گفت: نیازمند عملکرد یکپارچه در برابر کرونا هستیم و بی تردید مهمترین داروی‌ضد کرونا، اعتماد به یکدیگر و نظام بهداشتی و تولید است و از فداکاری‌های بخشی به عنوان شاخصی مهم می توان نام برد.

به گزارش جماران، «علی ربیعی» امروز (سه‌شنبه) در نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و تولید کنندگان اقلام بهداشتی و درمانی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در محل این وزارتخانه، افزود: اکنون بیش از خود بیماری آثار روانی آن مردم را آزار داده است. 
 وی اضافه کرد: کرونا مساله جهانی به حساب می آید و علاوه برایران کشورهای زیادی را تحت تاثیر قرار داد و یکی از پدیده‌های دوران پسا صنعتی به شمار می‌رود که در هر منطقه آب و هوایی جهان، جهش هایی پیدا کرده است.
 سخنگوی دولت تاکید کرد: امروز با نوعی حاکمیت سلامت روان و سلامت تن روبرو هستیم و باید بتوان یکپارچه عمل کرد، این موضوع مهم فقط به وزارت بهداشت مربوط نمی شود، بلکه ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی دارد.
وی اضافه کرد: برخی سوداگری‌ها نیز در این شرایط وجود دارد، ممکن است منافع کوتاه مدت را از دست داد، اما باید به خیر جمعی و منفعت همگانی نگریست.

ربیعی خاطرنشان کرد: براساس تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و تولید کنندگان، توان و فناوری موجود پاسخگوی نیازهای جامعه است و می توان فراتر از نیازهای جامعه عمل کرد.

به گزارش ایرنا، بیماری کووید-۱۹ که ناشی از ویروس کرونا جدیدی است از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت. این بیماری تا امروز (سه شنبه) باعث فوت دو هزار و ۷۰۴ نفر در جهان شده و ایران بعد از چین، بیشترین آمار فوت ناشی از این ویروس را دارد.
همچنین در این جلسه تولید کنندگان اصلی مواد شوینده از جمله الکل، مواد ضدعفونی کننده، تجهیزات پزشکی، ماده اولیه ماسک و ماسک صنعتی حضور داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.