رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: سپهبد سلیمانی فرمانده عادی نبود و پیش از آن که فرمانده عملیات نظامی باشد با عطوفت و مهربانی با رزمندگان برخورد می‌کرد و به همین دلیل خداوند وی را برگزیده کرد.

به گزارش جماران؛ رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: خون پاک حاج قاسم سلیمانی سبب اخراج آمریکا از منطقه و همچنین آزادی ملت‌های منطقه می شود و به سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان می‌دهد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌هاشم صفی‌الدین رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشت سپهبد سلیمانی که شامگاه یکشنبه در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم، انقلابی که متکی به اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به آثار و برکات پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری حکیم و شجاعی شکل گرفت و امام راحل به خوبی آموزه های دین مبین اسلام را جاری کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با ملت‌های اسلامی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های ظالمانه استکبار فقر و گرسنگی مسلمانان است.

صفی‌الدین با بیان اینکه تحقق وعده الهی از آن ملت‌های مقاوم است، ادامه داد: قیام ملت ها آغاز شده ‌و تا زمانی که این پرچم به دست صاحب حقیقی آن به دست امام زمان(عج) برسد این قیام ادامه دارد.

وی افزود: شهدای عزیز از تعلقات دنیا دست کشیدند و همچنین از خانواده‌های خود دور شدند و راهی میدان جنگ شدند و شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: سپهبد سلیمانی فرمانده عادی نبود و پیش از آن که فرمانده عملیات نظامی باشد با عطوفت و مهربانی با رزمندگان برخورد می‌کرد و به همین دلیل خداوند وی را برگزیده کرد.

صفی‌الدین ادامه داد: خون پاک حاج قاسم سبب اخراج آمریکا از منطقه و همچنین آزادی ملت‌های منطقه می‌شود و به سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان می‌دهد.

وی افزود: سردار سلیمانی اعتقاد داشت که رژیم صهیونیستی نابود و قدس شریف آزاد می‌شود و این موضوع با پایداری جوانان مقاومت و با رهبری مقام معظم رهبری محقق می‌شود.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تصریح کرد: جوانان جبهه مقاومت باید این موضوع را بدانند که بهترین جوانان این ملت و امت بوده و همچنین بهترین جوانان جهان هستید چون پرچم مقاومت در دستان شماست.

صفی‌الدین خاطرنشان کرد: همه رزمندگان مقاومت خون‌خواه حاج قاسم سلیمانی خواهند بود، ترامپ یک انسان احمق است که از تجربه گذشتگان خود عبرت نگرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.