رییس تشکیلات خود گردان فلسطین گفت: اکنون در برابر یک واقعیت قرار داریم و این پیکار آخر نخواهد بود، اما همچون دیگر مبارزات پیروز خواهیم شد.

به گزارش جماران؛ رییس تشکیلات خودگردان فلسطین روز پنجشنبه گفت: قدس امانتی است که از گذشتگان به ما رسیده و هرگز به آن خیانت نمی‌کنیم.

به گزارش معا فلسطین، «محمود عباس» افزود: ما هرگز کشوری بدون قدس را که در سال ۱۹۶۷ اشغال شد و پایتخت ابدی فلسطین است نمی‌پذیریم.

وی ادامه داد: حتی به اندازه سر انگشتی از حقوق ما که در قوانین بین المللی قید شده است، عقب نشینی نمی‌کنیم.

رییس تشکیلات خود گردان فلسطین اضافه کرد: اکنون در برابر یک واقعیت قرار داریم و این پیکار آخر نخواهد بود، اما همچون دیگر مبارزات پیروز خواهیم شد.

عباس با بیان اینکه به خواست خداوند به کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف دست خواهیم یافت، تاکید کرد: پایتخت کشور فلسطین آن گونه که آن‌ها می‌خواهند ابو دیس یا العیزریه نیست.

"دونالد ترامپ" رییس جمهوری آمریکا سه شنبه هشتم بهمن (بیست و هشتم ژانویه) در حضور "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طرح ادعایی خود موسوم به معامله قرن رونمایی کرد؛ طرحی که هدف از آن حذف مسئله فلسطین است و مخالفت همه فلسطینیی‌ها از جمله تشکیلات خودگردان را به دنبال داشته است.

براساس بندهای طرح معامله قرن، ۴۰ درصد کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی اشغال و مقاومت فلسطین خلع سلاح خواهد شد. شهر قدس پایتخت رژیم اسراییل خواهد بود و بخش‌هایی از کرانه باختری که در آن ها شهرک‌های یهودی‌نشین ساخته شده به این رژیم الحاق می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.