​عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تسلط فکری و تسلط مالی و منفعت هایی هستند که اجازه ورود و برخی از اصلاحات را نمی دهند. باید به مسائل نهادی توجه کرد. دین و اخلاق و فرهنگ می تواند زیر بنای حل مسائل زیادی باشد. باید سخنان افراد برجسته را پذیرفت.

به گزارش جماران؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه طی سخنانی کوتاه تصریح کرد: تسلط فکری و تسلط مالی و منفعت هایی هستند که اجازه ورود و برخی از اصلاحات را نمی دهند.باید به مسائل نهادی توجه کرد. دین و اخلاق و فرهنگ می تواتد زیر بنای حل مسائل زیادی باشد. باید سخنان افراد برجسته را پذیرفت.

احمد توکلی در جلسه پویش اقتصادی راه نو با موضوع اولویت های اقتصادی مجلس یازدهم اظهار کرد: عوامل محیطی بر رد صلاحیت ها نیز موثر است. کمبود وقت و باز بودن دروازه ها باعث می شود هرکس می خواهد به میدان می آید. در فرانسه هرکس می خواهد نامزد انتخابات شود باید از تعدادی افراد امضاء جمع کند.

وی در ادامه تاکید کرد : یکی از مسائل مهم کشور این است که برخی از ناکارآمدی ها در فرآیند تصمیم گیری اثر می‌گذارد. زمانی که فردی بی سواد و فاسد رئیس یک کمیسیون می شود به دلیل ساختار ناکارآمد است. مالیات بر عایدی سرمایه را دو بار در مجلس با زحمت مطرح کردیم. رییس وزارت ذی ربط چون مخالف بود ادعا کرد باعث تورم می شود و تصویب نشد. بار دیگر مطرح شد و مجددا تصویب نشد.

وی افزود: تسلط فکری و تسلط مالی و منفعت هایی هستند که اجازه ورود و برخی از اصلاحات را نمی دهند. باید به مسائل نهادی توجه کرد. دین و اخلاق و فرهنگ می تواند زیر بنای حل مسائل زیادی باشد. باید سخنان افراد برجسته را پذیرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.