ربیعی گفت: اینکه سخنرانی رییس‌جمهوری منتخب مردم از صدا و سیما پخش نمی‌شود یا گاهی سانسور می‌شود، خلاف جمهوریت و مردم‌سالاری نظام است.

به گزارش جماران؛ سخنگوی دولت از صدا و سیما بابت خودداری از پخش زنده سخنرانی رییس‌جمهوری انتقاد کرد.

سخنگوی دولت با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت سخنرانی رییس‌جمهوری در همایش استانداران و فرمانداران کل کشور گفت: شایسته نبود صدا و سیما در چنین شرایطی از پخش سخنرانی دکتر روحانی که در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات بود، امتناع کند.

علی ربیعی، گفت: همه تلاش دولت و شخص رییس جمهوری بر این است که انتخابات مجلس باشکوه و با مشارکت گسترده مردم برگزار شود. همانگونه که دکتر روحانی در سخنرانی امروز خود نیز تاکید کردند و متأسفانه از تلویزیون پخش نشد، جمهوریت و مردم از جایگاه و اهمیت فوق‌العاده‌ای در قانون اساسی ما برخوردار است و اینکه سخنرانی رییس‌جمهوری منتخب مردم از صدا و سیما پخش نمی‌شود یا گاهی سانسور می‌شود، خلاف جمهوریت و مردم‌سالاری نظام است.

سخنگوی دولت با تأکید بر این که رئیس جمهور و دولت مطالبه‌ای فراقانونی ندارند گفت: صحبت‌های امروز رییس جمهوری ناظر بر تقویت جایگاه مردم‌سالاری نظام بود و ایشان دلسوزانه منتقد برخی رفتارها و نگاه‌های تنگ‌نظر آن است که منجر به نهایتاً منجر به ناامیدی و قهر بخش زیادی از مردم با صندوق رای می‌شود.

سخنگوی دولت بار دیگر از اقدام صدا و سیما در امتناع از پخش سخنرانی رئیس جمهوری انتقاد کرده و خواستار اصلاح رویه‌های موجود در بخش‌های خاصی از رسانه ملی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.