رئیس دفتر سیاسی حرب اعتماد ملی با بیان اینکه مجلس یازدهم در اختیار نیروهای تند اصولگرا و پایداری‌ خواهد بود، گفت: حدود شصت نفر از اعضای حزب اعتماد ملی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند اما در حال حاضر حزب در هیچ شهری داوطلب تایید صلاحیت شده ندارد.

به گزارش جماران، سید رحیم ابوالحسنی در تحلیل رقابت‌هاب انتخابات مجلس اظهار کرد: در حال حاضر رقابتی میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان وجود ندارد،  نظر شخصی من این است که مجلس یازدهم در اختیار نیروهای تند اصولگرا و پایداری‌ها خواهد بود و افرادی که به مجلس راه می یابند، به دو جریان خودساخته تبدیل می شوند.

این فعال سیاسی همچنین درباره آخرین فعالیت‌ها و راهبردهای حزب اعتمادملی درباره انتخابات مجلس یازدهم تصریح کرد: حزب منتظر است تا نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها اعلام شود و سپس تصمیم نهایی خود را اعلام کند. حدود شصت نفر از اعضای حزب اعتماد ملی برای انتخابات ثبت‌نام کرده بودند، اما در حال حاضر حزب در هیچ شهری داوطلب تایید صلاحیت شده ندارد و کسی از اعضای حزب برای حضور در انتخابات باقی نمانده است. در کل کشور هم فقط حدود 25-20 داوطلب اصلاح‌طلب تایید صلاحیت شده است.

وی درباره احتمال تاثیرگذاری رایزنی‌ها با شورای نگهبان برای تایید صلاحیت اصلاح‌طلبان ادامه داد: چه دیدید. در دنیای سیاست هیچ مساله‌ای قابل پیش‌بینی نیست و بنابراین من هم پیش‌بینی نمی‌کنم زیرا امکان دارد حادثه‌ای رخ دهد که همه سناریوها را زیر سوال ببرد. اما برای آینده نظام نگران هستم. شاید کسانی که با این انتخابات به مجلس می‌روند، چیزی بدست آورند اما کل نظام ضرر می‌کند. امیدوارم جمهوری اسلامی به بیماری انحصارطلبی مبتلا نشود و اگر نشانه‌هایی از این بیماری دیده می شود، هم مسئولان باید جلوی پیشرفت این بیماری را بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.