امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست تا از هر گونه تجمع در مقابل صدا و سیما مرکز سیستان و بلوچستان در پی قطع سخنان خود در شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان خودداری کنند.

به گزارش جماران، در پی انتشار فراخوانی در فضای مجازی مبنی بر تجمع مقابل صداوسیمای مرکز سیستان‌وبلوچستان در اعتراض به قطع سخنان مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی از برنامه زنده شبکه «هامون»، در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضور رییس‌جمهوری در چابهار برگزار شد، دفتر امام‌جمعه اهل سنت زاهدان با صدور اطلاعیه‌ای از مردم خواست احساسات خود را کنترل و از هرگونه تجمع خودداری کنند.

 در این اطلاعیه آمده است: اخیرا برخی افراد ناشناس در فضای مجازی از مردم خواسته‌اند در اعتراض به قطع سخنان مولوی عبدالحمید در برنامه زنده شبکه "هامون"، در مقابل صداوسیمای مرکز سیستان‌وبلوچستان تجمع کنند. 

این اطلاعیه می افزاید: از مردم عزیز درخواست می‌شود احساسات خود را کنترل کرده و از هرگونه تجمع خودداری کنند تا بهانه‌ای به‌دست دشمنان نیفتد و موضوع را از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.

 شورای هماهنگی مدیریت بحران سیستان و بلوچستان روز شنبه ۲۸ دی با حضور رییس جمهوری و شماری از وزرا در پایگاه دهم شکاری کنارک برگزار شد که در موقع سخنرانی مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان  صحبت وی به دلیل نقص فنی بر اساس گفته مدیران شبکه هامون قطع شد که این امر سبب رنجش برخی از مردم این استان شد.

قابل ذکر است که ارتباط زنده شبکه هامون در چندین نوبت در هنگام صحبت‌های وزیر نیرو و وزیر بهداشت قطع اما پس از دقایقی دوباره این ارتباط برقرار شد.

برخی از افراد در شبکه‌های فضای مجازی خواستار تجمع در مقابل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان شده بودند که مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی با صدور اطلاعیه‌ای مانع از سو استفاده برخی از این افراد از این موضوع شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
34 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.