اعضای شورای شهر تهران به دو فوریت طرح کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان رای مثبت دادند.

به گزارش جماران، در جریان یکصد و نودمین جلسه شورای شهر تهران، دو فوریت طرح کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده جنوب شرق و سیستان و بلوچستان بررسی شد و ۱۸ نفر از اعضای شورای شهر طرح دو فوریتی کمک به سیل زدگان سیستان و جنوب شرق کشور ارائه دادند.

زهرا نژاد بهرام به عنوان پیشنهاد دهنده طرح گفت: برخی از اقدامات باید در کوتاه ترین زمان صورت گیرد و از شهرداری می‌خواهیم میزان خدمات و سقف تعیین شده برای ارائه خدمات را در اسرع وقت در اختیار قرار شورا قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه سرعت کار در اینجا مهم است از آقای شهردار می خواهیم به سرعت لایحه‌ای بیارورد و سقف کمک و میزان تجهیزاتی که می تواند ارائه دهد را مشخص کند .

سپس کلیات دو فوریت طرح کمک رسانی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان با ۱۶ رای موافق به تصویب رسید.

سپس محمود میرلوحی پیشنهاد داد با توجه به محدودیت زمانی شهرداری ابتدا اقدامات لازم را انجام دهند و بعد لایحه را به شورا بیاورد و گفت: متناسب با اقداماتی که در خوزستان و آق قلا انجام شد به شهرداری اجازه دهیم به فوریت و به همان شیوه و تا همان سقف مادی که مقرر شده بود اقدامات را انجام دهد و گزارش را به شورا اعلام کند.‌

اما شهربانو امانی اظهار داشت که شیوه نگارش مفهوم نیست.

محسن هاشمی در جواب گفت: کاملا معلوم است و آقای حناچی هم میفهمد و آی کیو دارد، ایشان تحصیلات دانشگاهی دارد و من خودم متن را آماده می کنم سپس به او زنگ میزنم و برایش توضیح می دهم.

سپس پیشنهاد میرلوحی با با ۱۶ رای موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.