عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات، درباره ترمیم اعتماد ازدست‌رفته مردم نسبت به حاکمیت و حضورشان پای صندوق‌های رأی گفت: برای برگرداندن اعتماد ازدست‌رفته جامعه باید تغییراتی در رفتارها، رویکردها و نگاه‌های حاکمیت دیده شود و مردم این تغییر را ببینند. در غیر این صورت هیچ اتفاق خاصی تا انتخابات نمی‌افتد.

به گزارش جماران،  عبدالواحد موسوی لاری، نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، در پاسخ این سوال که با توجه به نارضایتی‌های عمومی مردم از شرایط موجود و نزدیک شدن به فضای انتخابات، برای برگرداندن اعتماد ازدست‌رفته مردم چه باید کرد تا در انتخابات مشارکت کنند گفت: اعتماد مردم امری نیست که یک‌شبه از دست رفته باشد و حالا بتوانیم یک‌شبه آن را برگردانیم.

وزیر کشور دولت اصلاحات ادامه داد: برای برگرداندن اعتماد ازدست‌رفته و مخدوش‌شده مردم به مسئولان باید تغییراتی در رفتارها، رویکردها و نگاه‌های حاکمیت دیده شود تا مردم فکر کنند تغییرات جدی در حال شکل‌گیری است.

موسوی لاری تصریح کرد: اگر مردم احساس کنند تغییرات جدی‌ای در حال شکل‌گیری است، این اعتماد ازدست‌رفته بین مردم و مسئولان و حاکمیت ترمیم می‌شود و بازمی‌گردد، در غیر این صورت طبیعی است که هیچ اتفاق خاصی تا انتخابات نمی‌افتد.

نایب‌رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پیش‌بینی خود را از ترکیب مجلس آینده این‌طور بیان کرد: فعلاً نمی‌توان ترکیب مجلس آینده را پیش‌بینی کرد و باید منتظر تحولات و اتفاقات روزهای آینده بود.

این نماینده ادوار اصلاح‌طلب ثبت‌نام‌ها برای حضور در مجلس یازدهم از سوی اصلاح‌طلبان در استان‌ها و مناطق مختلف را خوب توصیف کرد و افزود: استقبال اصلاح‌طلبان در ثبت‌نام‌ها در مناطق مختلف خوب بوده است، اما بعد ازتصمیم شورای نگهبان می‌توان گفت انتخابات چه مسیری در پیش خواهد داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1311284
  • منبع: اعتماد آنلاین
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.