به گزارش خبرنگار ایرنا، شریف خسروی  عصر یکشنبه در نشست با دبیران احزاب اصلاح طلب شهرستان در سالن جلسات فرمانداری اظهار داشت: باید احزاب برای ارتقا نظام تلاش کنند  و در مسیر ارتقای کشور حرکت نمایند.  

وی بیان کرد: احزاب باید شجاعت و شفافیت لازم را داشته باشند و پایگاه های فکری و اجتماعی آنها تقویت شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و گزینش هیات های بازرسی و اجرایی آن، ادامه داد: در انتخاب افراد بنا را بر تعهد و تدین آنها خواهیم گذاشت و هیچگاه در حفظ شان دولت مسامحه نخواهیم کرد.

خسروی گفت: برای هیات های اجرایی انتخابات کسانی انتخاب می شوند که طرفدار کاندیدای خاصی نباشند و در عین حال مورد اعتماد مردم نیز باشند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تهدیدی متوجه انتخابات پیش رو نخواهد بود، عنوان کرد: به عنوان افراد شاخص و حزبی شهرستان، باید جامعه را به سمت قومیت حرکت ندهید بلکه در انتخاب افراد، کارآمدی و شاخص های اخلاقی، سیاسی و محتوایی در نظر گرفته شود.

فرماندار سلسله در پاسخ به خواسته برخی از اصلاح طلبان مبنی بر تغییر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، گفت: در  نظام مدیریتی نباید تصمیم گیری بصورت لحظه ای باشد بلکه تلاش خواهیم کرد  مدیریت فعلی در راستای اهداف آموزشی بصورت کارآمد عمل کند .

خسروی افزود: تا زمانی که یک نماینده در سمت خود باقی است باید از توان عملیاتی وی برای ارتقا و توسعه شهرستان استفاده کرد اما این امر به معنای حمایت  این اشخاص نیست.

در این نشست، دبیران احزاب اصلاح طلب، انتخاب اعضای هیات های اجرایی و بازرسی سالم و صالح به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و رفع مشکلات موجود در حوزه شهرستان را خواستار شدند.

۷۲۶۵/۶۰۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.