یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس صحبت‌های غیر رسمی که در داخل محافل اصلاح طلبان مطرح می‌شود، سهم زنان از لیست های اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم حدود یک سوم خواهد بود.

به گزارش جماران، طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در ستاد انتخابات فرمانداری تهران حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران درباره رویکرد اصلاح طلبان برای انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: هر کسی که عملکرد فراکسیون امید را بررسی می کند، می گوید که زنان این فراکسیون به لحاظ عملکردی در این مجلس خوش درخشیدند.

وی گفت: بر اساس صحبت‌های غیر رسمی که در داخل محافل اصلاح طلبان مطرح می‌شود، سهم زنان از لیست های اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم حدود یک سوم خواهد بود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه «لیست اصلاح‌طلبان بر اساس شاخص های اصلاح طلبی و ویژگی هایی که زنان و جوانان فعال باید داشته باشند نهایی می شود» درباره اولویت های مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: باید کار کارشناسی در حوزه قانونگذاری در بخش اقتصاد مورد توجه مجلس یازدهم قرار بگیرد؛ چرا که امروز جامعه دیگر تصویب یک روزه طرح های خلق الساعه را نمی پذیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.