فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه از ابتدای امسال رجزخوانی‌های آمریکا شدت گرفت و جان بولتون حمله نظامی و اعزام ناو هواپیمابر به خلیج‌ فارس را مطرح کرد،گفت: این اصطلاح آمریکایی ها که "همه گزینه ها روی میز است" به این معناست که آنها از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای دشمنی و ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

به گزارش جماران؛ سردار حاجی زاده گفت: تمام اقدامات آمریکا درعرصه تحریم اقتصادی به انتهای کار رسیده‌است، اسلحه تحریم خالی از فشنگ می‌باشد، زمان ضد حمله اقتصادی ایران دربرابر تحریم‌های اقتصادی آمریکا فرا رسیده‌است.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده  فرمانده نیروی هوافضای سپاه در همایش "امنیت و اقتدار" که به مناسبت هفته بسیج در مسجد مدرسه علمیه معصومیه در قم برگزار شد، ضد حمله اقتصادی ایران به دشمنان را عمل به اقتصاد مقاومتی، نگاه به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان کشور عنوان و تصریح کرد: تنها راهکار برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان تکیه به توان داخلی و اجرای دقیق فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال رجزخوانی‌های آمریکا شدت گرفت و جان بولتون حمله نظامی و اعزام ناو هواپیمابر به خلیج‌ فارس را مطرح کرد،گفت: این اصطلاح آمریکایی ها که "همه گزینه ها روی میز است" به این معناست که آنها از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای دشمنی و ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: شکل و نحوه دشمنی‌های آمریکا امروز نسبت به گذشته تغییر کرده و به سمت جنگ نرم تغییر یافته‌است، در این بین دشمن شناسی و تشخیص به موقع از اهمیت ویژه تری برخوردار می‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمن درحوزه نظامی شکست خورده و آثار آن نیز کاملا نمایان ‌است، گفت: دشمنان ما با ناامید شدن از تقابل نظامی به جنگ اقتصادی روی آورده اند و این تقابل همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه‌ تحریم اقتصادی آمریکا  را همراه با چاشنی جنگ روانی توصیف و خاطرنشان کرد: با تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی ، از ابتدای امسال "مقاومت فعال" به عنوان سیاست اساسی کشور قرار گرفت و برمبنای همین مقاومت فعال دشمنان ملت ایران در بسیاری از زمینه ها دچار انفعال شدند.

وی افزود: برمبنای همین مقاومت فعال، پهپاد و کشتی‌های نفتکش آنها به محض نزدیکی به آب‌های سرزمینی ایران منهدم و یا توقیف شدند.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه تمام اقدامات آمریکا درعرصه تحریم اقتصادی به انتهای کار رسیده‌است،گفت:  اسلحه تحریم خالی از فشنگ می‌باشد، زمان ضد حمله اقتصادی ایران دربرابر تحریم‌های اقتصادی آمریکا فرا رسیده‌است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز در حوزه دفاعی به اوج فناوری رسیده‌ است، تصریح کرد:درعرصه فناوری دفاعی  به دلیل داخلی سازی و بومی کردن صنعت ، اگر دور تا دور ایران دیوار هم کشیده شود اختلالی در پیشرفت های نظامی ما وارد نمی شود.

وی افزود: برخی نتایجی که دشمن در برخی عرصه‌ها کسب می کند نه به خاطر توان آنها بلکه به دلیل کوتاهی‌هایی از داخل است‌.

سردار حاجی زاده در ادامه اظهار داشت: علت این که سپاه درحوزه فناوری و صنعت دفاعی پیشرفت کرده  و به استقلال رسیده است به این خاطر است که سپاه منویات فرماندهی معظم کل قوا را در خصوص صنعت موشکی و فناوری‌های دفاعی دقیقا پیگیری کرده‌است.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت و دقت موشک‌های نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل اولویت قراردادن قدرت و دقت موشک‌ها پس از توصیه رهبری معظم انقلاب اسلامی بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پیچیدگی سامانه های پدافندی را دهها برابر بیشتر از سامانه های موشکی عنوان و تصریح کرد: درپی توصیه رهبری معظم انقلاب نهضت داخلی سازی سامانه های پدافندی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته‌است.

وی افزود: سامانه موشکی و پدافندی سوم خرداد که کاملا ساخت داخل است، توانست پهپاد متجاوزآمریکایی را منهدم کند.

سردارحاجی زاده  در ادامه اظهار داشت: آنچه  در عرصه بین الملل برای یک ملت احترام می آورد اقتدار و قدرت است، خضوع و خشوع در عرصه بین الملل احترامی برای یک کشور به وجود نمی‌آورد.

وی بیان داشت: ایران اسلامی نقش مهمی در صادرات امنیت به کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه داشته که نشان از کارآمدی بخش دفاعی جمهوری اسلامی است، این موفقیت‌ها باید به تمام عرصه‌های کشور تعمیم یابد.

سردارحاجی زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر به دشمنی های استکبار با محوریت آمریکا عادت کرده است، تاکید کرد: آمریکا مانند گرگ گرسنه‌ای  که درکمین طعمه‌ای باشد دور ایران خیمه زده‌است،‌اما برغم تمامی توطئه ها شاهد بودیم که ملت ایران با بصیرت، ولایت مداری و آگاهی  فتنه اخیر را بی اثر کرد .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به ورود مردم، نیروهای نظامی و سپاه به عرصه خدمت برای رفع مشکلات کشور، خواستار اهتمام و عزم همگانی برای رفع مشکلات کشور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.