فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فن آوری های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

به گزارش جماران؛ فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه دشمن در اجرای عملیات علیه ما بزند یا نزند مغلوب و بازنده است، گفت: امروز دشمن در صورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق‌پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما بکند.

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه در تبیین توانمندی ها و قابلیت های منحصر بفرد و بومی این نیرو که مزیت های ویژه ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان ایجاد کرده است، اظهار داشت: به برکت اجرای دقیق تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و استفاده گسترده  از جوانان نخبه، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های کشور توانسته ایم موشک های زمین به زمین،موشک‌های ضد ناو، پهپادها، رادارها و سامانه‌های جنگ الکترونیک را از ایده تا محصول کاملاً ایرانی تولید کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز علاوه بر پایگاه‌های کشورهای فرامنطقه‌ای، ناوهای آن‌ها در دریا را تا 2 هزار کیلومتری بی‌خاصیت کرده‌ایم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه امروز موازنه قدرت تغییر کرده و گزینه سایه جنگ بی خاصیت شده است، گفت: با دستیابی به فن آوری های نوین موازنه اقتصاد دفاعی نیز تغییر کرده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان تصریح کرد: امروز دشمن در صورتی که دست به اجرای عملیاتی علیه پهپادهای ما بزند حتی اگر موفق هم بشود مجبور است موشک پدافندی ۵ میلیون دلاری را خرج پهپاد فوق پیشرفته ۲۵ هزار دلاری ما بکند؛ بزند یا نزند آنها مغلوب و بازنده این مواجهه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.