پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری خبر داد:

تدوین بودجه 99 با رویکرد قطع وابستگی به نفت

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری گفت: بحث بودجه در جلسات آینده دولت مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

به گزارش جماران؛ به گفته معاون پارلمانی رییس‌جمهوری، بودجه سال ۹۹ با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری عصر دوشنبه در شورای اداری شهرستان کهنوج جنوب کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تنظیم بودجه بدون وابستگی به نفت اظهار داشت: بودجه سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته و در ستاد تنظیم بودجه جلسات آن آغاز و با رویکرد قطع وابستگی به نفت تدوین شده است.

وی ادامه داد: بحث بودجه در جلسات آینده دولت مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

معاون پارلمانی رییس جمهوری تصریح کرد: عدالت در بحث توزیع بودجه، بودجه عملیاتی، کارا بودن بودجه، قطع وابستگی بودجه به نفت، تاکید بر منابع داخلی و ملاحظه بر اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و همچنین یکی از سیاست های راهبردی دولت است از مهم ترین ویژگی‌های بودجه سال آینده به شمار می‌رود.

وی مهم‌ترین مشکل مطرح شده توسط مردم شهرستان‌های جنوبی کرمان و مسئولان را بحث مربوط به اسناد زمین‌های کشاورزی که اداره منابع طبیعی آن‌ها را اراضی ملی اعلام کرده عنوان کرد و گفت: طی بازدیدی که از شهرستان کهنوج داشتم و از نزدیک با مردم صحبت کردم و بسیاری از آن‌ها نسبت به این موضوع گلایه‌ داشتند.

امیری افزود: توسعه شهرستان‌های جنوبی استان کرمان کاملا وابسته به حل مشکلات حقوقی اراضی، مالکیت و اسناد آن‌ها است که برای حل این مشکل جلسه‌ای را با تعدادی از وزرا تشکیل و خواسته به حق مردم را به اطلاع رییس جمهوری می رسانم.

همزمان با سفر رییس جمهوری به استان کرمان برخی از ویران و مدیران ارشد کشوری با حضور در شهرستانهای مختلف اقدام به افتتاح طرح و سخنرانی کردند.

مرکز شهرستان کهنوج در فاصله ۳۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.