رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برخی تبصره‌های بودجه سال آینده بر اساس طرح اصلاح ساختار بودجه حذف و اضافه می‌شوند.

به گزارش جماران؛ دکتر محمد باقر نوبخت در حاشیه شانزدهمین نشست ستاد بودجه سال ۹۹ گفت: امروز شانزدهمین جلسه ستاد بودجه۹۹ برگزار شد که بخشی از آن مربوط به اصلاح تبصره ها و مجوزهای لازم برای اصلاح ساختاری بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه منابع و مصارف در بودجه سال آینده متفاوت است و نیاز به احکام جدید داریم افزود: سعی کردیم تبصره‌ های جدیدی را در بودجه بگنجانیم که منابع جدیدی را از سال آینده داشته باشیم تا بتوانیم برای جایگزینی نفت در محاسبات منظور کنیم.

دکتر نوبخت گفت: در سال آینده قطعا تبصره‌های جدیدی خواهیم داشت و برخی تبصره‌های قدیمی حذف خواهد شد و اصلاحات اساسی در بودجه ها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در شانزدهمین جلسه ستاد بودجه همچنین مخالفت برخی دستگاه ها با تغییرات جدید مطرح شد به طوری که در تغییرات جدید ، دستگاه ها به دو دسته سیاست گزار و مجری تقسیم می شوند.

وی افزود: درباره اینکه چه دستگاهی سیاستگذار باشد اختلاف نظر بین کارشناسان برنامه و بودجه و دستگاه ها وجود دارد که امروز در جلسه تصویب شد که کارگروهی با مسئولیت رئیس سازمان برنامه و بودجه شکل بگیرد و درباره اختلاف بین دستگاه ها و کارشناسان از نظر تعیین دستگاه‌های سیاست‌گزار و مجری داوری کند تا با یک همدلی و اجماع بتوانیم اصلاحات ساختاری که لازم است به وجود آوریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.