صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ضمن تشریح فعالیت های انجمن در قالب جدید حزبی بعد از کنگره دو سال پیش و مطابقت با قانون جدید احزاب وزارت کشور، خاطر نشان کرد که انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در تهران و کلیه شعب استانی خود در قالب ستادهای انتخاباتی فعالیت خود را آغاز می کند.

به گزارش جماران؛ از روابط عمومی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها، جلسه مشترکی با حضور اعضای شورای مرکزی انجمن و دبیران استان ها(رؤسای ستادهای انتخاباتی استان ها) برای آغاز فعالیت های انتخاباتی انجمن در راستای سیاستهای شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان برگزار شد. 

دکتر محمود صادقی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ضمن تشریح فعالیت های انجمن در قالب جدید حزبی بعد از کنگره دو سال پیش و مطابقت با قانون جدید احزاب وزارت کشور، خاطر نشان کرد که انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در تهران و کلیه شعب استانی خود در قالب ستادهای انتخاباتی فعالیت خود را آغاز می کند. این فعالیت در راستای سیاست های انتخاباتی شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان می باشد و اگر قرار بر این باشد، لیست مشترکی از سوی این شورا معرفی شود، انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در سراسر کشور به معرفی اساتید صاحب نظر، شاخص و دارای برنامه جامع و مشخص خواهد پرداخت. 

در این جلسه دکتر نجفی از استان قم، دکتر ناصری از خراسان جنوبی، دکتر زلفخانی از استان زنجان، دکتر فضلی از استان هرمزگان، دکتر حائری از استان مرکزی، دکتر فاضل نیا از  سیستان، دکتر یوسفی از خراسان رضوی، دکتر مصری ازاستان اردبیل، دکتر بابایی از استان همدان، دکتر اکبری از فارس، دکتر فرجی ها از استان قزوین، دکتر رعایایی از استان خوزستان و...  ضمن ارائه گزارش هایی  از فعالیت  شعب استانی، تصویر جامعی از وضعیت انتخاباتی استان های خود ترسیم نمودند. 

در این جلسه دکتر حاضری رئیس دفتر سیاسی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها؛ به تشریح استراتژی های چندگانه انتخاباتی انجمن و سناریوهای متعاقب آن که قبلا طی جلسات طولانی در دفتر سیاسی و شورای مرکزی انجمن تهیه و تدوین شده بود پرداخت و در ادامه هر کدام از اعضا به اعلام نظر خود مبادرت نمودند. 

در پایان دبیرکل ضمن جمع بندی مباحث ارائه شده اعلام نمود که انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها همچون گذشته با سیاست های شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هم راستا خواهد بود و مواضع انجمن را طی مصاحبه هایی متعاقبا اعلام خواهد کرد. این جلسه که تا ساعت سه بعد از ظهر در محل دفترمرکزی انجمن به طول انجامید؛ زنگ آغازینی بود بر فعالیت های منسجم انتخاباتی انجمن و تشکیل جلسات مشترکی بدین منوال در شعب استانی سراسر کشور.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.