امیر حاتمی با بیان اینکه وزارت دفاع پیشرفت های خود را مرهون تجربیات دوران ۸ ساله دفاع مقدس است، افزود: بخشی از کارکنان امروز صنعت دفاعی رزمندگانی هستند که با رشادت و دلیر مردی های خود و همچنین کسب تجربه های گران سنگ در آن دوران توانستند عزت، افتخار و سربلندی و سرافرازی را برای امروز ایران اسلامی به ارمغان آورند.

به گزارش جماران؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دشمنان بدانند چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه‌های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و ایران همانند قدرت دفاعی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می‌شود.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان وزارت دفاع که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل ورزشگاه سازمان صنایع دفاع برگزار شد، افزود: ملت ایران با تأسی از نهضت عاشورا هیچ گاه زیر بار ذلت نخواهد رفت و دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران مشق مقاومت، ایستادگی و عزت را از حماسه ماندگار کربلا فرا گرفته اند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر نورانی رهبر معظم انقلاب با توانمندی نیروهای مسلح و مجموعه صنعت دفاعی نقش مؤثری را امروز در نظام بین الملل ایفا می کند، اظهار داشت: دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت و نظامی، امروز در تقابل تمام عیار جنگ اقتصادی با ایران اسلامی هستند؛ اما بدانند تا چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و همانند قدرت نظامی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.

وزیر دفاع با بیان اینکه خانواده ها به عنوان یک سرمایه معنوی نقش مؤثری در رشد و تعالی کارکنان صنعت دفاعی دارند، تصریح کرد: رزمندگان نیروهای مسلح و کارکنان مجموعه صنعت دفاعی پایه های قدرت ساز ایران اسلامی هستند؛ لذا حفظ و انسجام خانواده آنها تأثیر مستقیمی بر روند پیشرفت های دفاعی خواهد گذاشت.

امیر حاتمی با بیان اینکه وزارت دفاع پیشرفت های خود را مرهون تجربیات دوران ۸ ساله دفاع مقدس است، افزود: بخشی از کارکنان امروز صنعت دفاعی رزمندگانی هستند که با رشادت و دلیر مردی های خود و همچنین کسب تجربه های گران سنگ در آن دوران توانستند عزت، افتخار و سربلندی و سرافرازی را برای امروز ایران اسلامی به ارمغان آورند.

وزیر دفاع، اتکاء به خود و اتکاء به ظرفیت های درون را از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: محدودیت های سخت دوران جنگ تحمیلی و در ادامه تحریم های همه جانبه نظام استکبار علیه ملت ایران و به خصوص بخش های نظامی، تهدید را برای ما تبدیل به فرصتی می کند که بتوانیم با شناخت سرمایه های ارزشمند انسانی خود با حرکت در لبه فناروی، به بالندگی، شکوه و سطح بسیار مطلوبی از پیشرفت های دفاعی دست یابیم.

امیر حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولان وزارت دفاع نقش خطیری در قبال خانواده های کارکنان مجموعه صنعت دفاعی دارند، اظهار داشت: دفاع از مرزهای جغرافیایی در کنار دفاع همه جانبه و حفظ مرزهای ارزشی از جمله خانواده تکمیل خواهد شد؛ لذا همه باید تلاش کنند مجموعه شهرک های سازمانی وزارت دفاع محل شور، نشاط، امید به زندگی و تعالی ارزش ها باشد.

وزیر دفاع همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس از مشارکت و حضور صمیمی خانوادگی کارکنان در این همایش قدردانی و تشکر و در پایان این مراسم از خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان با اهداء لوح قدردانی کرد.

مقاومت و ایستادگی، ملت ایران را نسبت به سایر ملل متمایز کرده است

سردار سرتیپ پاسدارعلیرضا تمیزی مدیر عامل بنیاد تعاون وزارت دفاع نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مقاومت در برابر زیاده خواهی ها، ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی، روحیه شهادت طلبی و استکبارستیزی، ملت ایران را نسبت به سایر ملل متمایز ساخته است و این باور، ریشه در دوران دفاع مقدس که منبعث از نهضت عاشورا است، دارد.

وی ارائه خدمات به کارکنان و خانواده ها را مهمترین رسالت سازمان بنیاد تعاون وزارت دفاع عنوان کرد و افزود: برگزاری جلسات هیئت های اندیشه ورز، فعال سازی مجموعه های ورزشی و فرهنگی بر اساس اولویت های احصا شده، فعال سازی بسیج و هیئت های مذهبی با بازنگری جدید، امضاء تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش و رفع دغدغه های آموزشی در شهرک ها از مهمترین اقدامات فرهنگی اجرا شده در ۶ ماهه اول سال ۹۸ بنیاد تعاون بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.