رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل که از ساعتی پیش آغاز شد، با اشاره به وضعیت ونزوئلا، گفت: دیکتاتور مادورو، عروسک خیمه‌شب‌بازی کوبا است و توسط محافظانی از این کشور، خود را از مردمش مخفی نگه می‌دارد.

به گزارش جماران؛ نماینده دولت ونزوئلا حین سخنرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، با باز کردن یک کتاب و تکان دادن سرش، بی‌اعتنایی خود را به سخنان رئیس‌جمهوری آمریکا ابراز کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل که از ساعتی پیش آغاز شد، با اشاره به وضعیت ونزوئلا، گفت: دیکتاتور مادورو، عروسک خیمه‌شب‌بازی کوبا است و توسط محافظانی از این کشور، خود را از مردمش مخفی نگه می‌دارد.

این اظهارات ترامپ، واکنش قابل توجه نماینده دولت ونزوئلا را به همراه داشت و او همزمان با تکان دادن سر، نگاهش را به کتابی که در دست گرفت، دوخت.

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه گفت: این در حالی است که کوبا، ثروت نفت این کشور را غارت می‌کند تا حاکمیت فاسد کمونیست خود را حفظ کند.

آمریکا همواره به مخالفت با دولت مادورو پرداخته و مقامات دولت این کشور و سازمان‌های مرتبط با ونزوئلا را مورد تحریم شدید قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.