به گزارش جماران؛ شنیده می‌شود پس از انتصاب فردی بی تجربه به عنوان مدیرعامل جدید رایتل، سه عضو هیئت مدیره این شرکت استعفا داده و از امضای صورت جلسه انتصاب خودداری نموده‌اند.

علیرغم این، با اصرار برخی دستهای پشت پرده، این فرد به عنوان مدیرعامل معرفی شده است.

اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی: انتصاب مدیرعامل رایتل غیرقانونیست

 

با توجه به اخبار منتشر شده در خصوص انتصاب مدیرعامل جدید برای  شرکت خدمات ارتباطی رایتل ، ذکر موارد زیر ضروری است:

۱- بر اساس پروانه های صادر شده از سوی رگولاتوری،مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات برای تمامی دارندگان پروانه لازم الاجراست و این موضوع  در پروانه رایتل نیز با صراحت قید شده است.

۲-  مصوبه الزامات احراز صلاحیت حرفه ای مدیران و دارندگان پروانه در حوزه ICT به اپراتور مذکور ابلاغ و برای اپراتور  درباره انتصاب مدیرعامل جدید نیز لازم الاجراست.

۳- علیرغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دو شهریور ماه، تمامی مکاتبات اپراتور رایتل  با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این اپراتور انجام شده است.

۴- بر اساس مصوبه کمیسیون  هرگونه انتصاب قبلی در خصوص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نمی باشد. که این موضوع در خصوص مدیر عامل جدید محقق نشده است .

لذا با توجه به موارد فوق و به دلیل عدم رعایت مصوبه کمیسیون این انتصاب از نظر رگولاتوری  فاقد وجاهت بوده و اقدامات و تصمیمات ایشان مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود.  . بدیهی در صورت اصرار شرکت مذکور برای انتصاب ایشان لازم است تا مشخصات و سابقه کاری ایشان برای رگولاتوری ارسال شود تا مراحل بررسی صلاحیت حرفه ای ایشان بر اساس مصوبه کمیسیون صورت پذیرد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.