رژیم صهیونیستی مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی در امتداد با لبنان را منطقه پرواز ممنوع برای هواپیماهای مسافربری اعلام کرده است.

به گزارش جماران؛ منابع خبری روز شنبه گزارش دادند: رژیم صهیونیستی حریم هوایی خود را در شمال سرزمین‌های اشغالی بسته‌ است.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، رژیم صهیونیستی مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی در امتداد با  لبنان را منطقه پرواز ممنوع برای هواپیماهای مسافربری اعلام کرده است.

براساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به مقام های فرودگاه «کریات شمونه» در شمال سرزمین های اشغالی در مرز سوریه و لبنان دستور بستن این فرودگاه را دادند.

این اقدامات از بیم پاسخ حزب الله به تجاوز پهپادهای رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت اتخاذ شده است.

دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی  یکشنبه گذشته با نقض حریم هوایی لبنان، در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند. پهپاد اول هیچ گونه خسارتی به همراه نداشت، ولی پهپاد دوم که مجهز به بمب بود، به بخشی از ساختمان رسانه ای حزب الله خساراتی وارد کرد.

پس از تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی با پهپادهای انتحاری به لبنان "سید حسن نصرالله" دبیرکل این حزب در واکنش به این تجاوز اعلام کرد: تجاوز صهیونیست‌ها بی پاسخ نخواهد ماند و زمانی که اسرائیل، لبنان را بمباران می کرد به پایان رسیده و امروز لبنان در امنیت به سر می برد.

از سوی دیگر، تارنمای شبکه خبری "راشاتودی" اعلام کرد: در ادامه تحولات امنیتی فلسطین اشغالی، پلیس رژیم صهیونیستی محدودیت هایی را بر حرکت خودورهای غیرنظامی در مرز با لبنان اعمال کرده است و فقط خودروهای نظامی معین اجازه عبور و مرور در این نقاط را دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.