رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی اظهار داشت که جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت و جریان های ملی و اسلامی فلسطین همچنان به آماده سازی خود برای نبرد آزادی فلسطین ادامه می‌دهند.

به گزارش جماران؛ رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در نوار غزه، بر مصمم بودن گروه های مقاومت برای آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان تاکید کرد.

«یحیی السنوار» روز چهارشنبه به دیدار رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در غزه به منظور بحث و تبادل نظر در مورد پروژه مقاومت، طرح‌ها و راهکارهای آزادسازی فلسطین و حق بازگشت آوارگان به سرزمین فلسطین اشاره کرد.

وی با حضور در منزل یک خانواده‌ فلسطینی در شهر رفح در جنوب غزه، اظهار داشت که جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت و جریان های ملی و اسلامی فلسطین همچنان به آماده سازی خود برای نبرد آزادی فلسطین ادامه می‌دهند.

السنوار تصریح کرد که طی روزهای اخیر فرماندهان ارشد گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس و گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با هم دیدار کردند و در این دیدار شماری از رهبران سیاسی دو طرف نیز حضور داشتند.

وی یادآورشد که  که این دیدار 6 ساعت به طول انجامید و طی آن بحث و گفت وگوهای مفصلی در مورد پروژه آزادسازی فلسطین و مقدمات آن و مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه باریکه غزه انجام شد.

مقام ارشد حماس تاکید کرد که ما و برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی به تلاش‌های شبانه روزی خود ادامه می‌دهیم و همه شاهد پیشرفت فعالیت‌های ملی مقاومت هستند که بارزترین نشانه آن تشکیل هیئت عالی ملی برگزاری تظاهرات بازگشت و شکستن محاصره و اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت در غزه است.

السنوار افزود: تمامی گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه به طور شبانه روزی در حال آماده سازی خود برای نبرد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به شهر و دیار خود هستند و در این راستا پیشرفت‌های زیادی کرده‌اند.

وی ادامه داد که مقاومت، لحظه‌ای از تقویت توان موشکی و حفر تونل در مرزهای باریکه غزه دست نخواهد کشید و فرزندان این ملت به طور شبانه روزی در تلاش برای تحقق این هدف هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.