وزیر امور خارجه بحرین از تجاوز هوایی صهیونیست‌ها به لبنان و عراق حمایت کرد.

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه بحرین، حمله تجاوزکارانه پهپادهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در لبنان و عراق را نوعی دفاع از خود دانست.

شیخ خالد بن احمد آل خلیفه روز دوشنبه در حساب توئیتری خود با تکرار ادعاهای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران و گروه‌های مقاومت، این گروه‌ها را به حمله علیه برخی کشورهای منطقه متهم کرد و گفت حمله به این گروه‌ها و نابودی آن‌ها، نوعی دفاع از خود شمرده می شود.

وی مدعی شد: ایران  از طریق سپاه پاسداران، حزب الله لبنان، الحشد الشعبی در عراق، حوثی‌ها (جنبش انصار الله) به عنوان بازوهای خود در یمن و غیره، علیه ما اعلام جنگ کرد. از این رو نباید طرفی که به آن‌ها حمله و انبار مهمات‌شان را منهدم می‌کند مورد سرزنش قرار گیرد، چرا که این اقدام دفاع از خود به شمار می‌رود.

شیخ خالد افزود: ماده 51 فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد به وضوح بر حق کشورها در دفاع از خود علیه هرگونه تهدید و یا تجاوزی تاکید دارد.

خوش رقصی مقام بحرینی برای صهیونیست‌ها در حالی است که کشورش اخیرا با پشت پازدن به آرمان فلسطین، گام‌های شتابناکی برای عادی سازی روابط با تل آویو برداشته است.

در همین راستا، منامه پایتخت بحرین چند هفته پیش میزبان نشستی درباره بخش اقتصادی طرح آمریکایی- صهیونیستی موسوم به «معامله قرن» بود که طرحی کاملاً ضد فلسطینی است و بسیاری از حقوق مردم فلسطین در آن نادیده گرفته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.