هفته‌نامه نیویورکر، به نقل از منابعی بدون ذکر نام نوشته است که در جریان دیدار چند هفته پیش رند پال، سناتور جمهوری‌خواه، با محمدجواد ظریف در نیویورک، وزیر خارجه ایران دعوت‌نامه‌ای رسمی برای ملاقات با دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده، در کاخ سفید دریافت کرده است.

به گزارش جماران، یک رسانه آمریکایی بامداد شنبه (به وقت تهران) مدعی شده «رند پال»، سناتور آمریکایی در دیداری که حدود ۲۰ روز پیش با «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران داشته از او دعوت کرده در کاخ سفید با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کند.

به گزارش انتخاب، هفته‌نامه نیویورکر، به نقل از منابعی بدون ذکر نام نوشته است که در جریان دیدار چند هفته پیش رند پال، سناتور جمهوری‌خواه، با محمدجواد ظریف در نیویورک، وزیر خارجه ایران دعوت‌نامه‌ای رسمی برای ملاقات با دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده، در کاخ سفید دریافت کرده است.

نیویورکر در گزارشی که روز جمعه ۱۱ مرداد منتشر کرده به منابع خود اشاره نکرده است و تنها از آن‌ها به عنوان منابعی آمریکایی، ایرانی و دیپلماتیک نام برده است.

پیشتر گفته شده بود که پال، موافقت دونالد ترامپ برای انجام این دیدار از سوی کاخ سفید را به دست آورده است. وزیر امور خارجه ایران هنگامی که در نیویورک حضور داشت نیز گفته بود حاضر است با سناتور پال، به عنوان عضوی از مجلس سنا، و نه فرستاده کاخ سفید، دیدار کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.