پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

رئیس ستاد انتخابات تاکید کرد: مشارکت پرشور بدون رقابت جدی محقق نمی‌شود. به همه کسانی که در خانواده نظام بوده و قانون اساسی را قبول دارند، فرصت داده می شود وارد عرصه انتخابات شوند و مردم داور نهایی خواهند بود. قانونمداری

به گزارش جماران؛ رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه بدون رقابت جدی، مشارکت پرشور محقق نمی شود، گفت: داور نهایی در انتخابات مردم هستند و وزارت کشور رویکرد بی طرفی و قانونمداری را دنبال می کند.

جمال عرف در همایش فرمانداران سراسر کشور اظهار کرد: در دهم اردیبهشت احکام اعضای ستاد انتخابات صادر و وزارت کشور وارد کار انتخابات شد. در حال حاضر در تمامی استان ها، ستادهای انتخابات تشکیل و کار انتخابات شروع شده است.

وی با اشاره به این‌که «در دو روز اول این همایش به شکل کارشناسی و دقیق مسایل مختلف انتخابات بررسی و آسیب شناسی شد»، ادامه داد: در واقع گفت‌وگوها از وزارت کشور آغاز و ابهامات و ابهامات پاسخ داده شد. امیدوارم این گفت‌وگوها  به سطح جامعه کشانده و به ابهامات پاسخ داده شود.

رئیس ستاد انتخابات خاطرنشان کرد: بعد از این همایش، جلسات منطقه‌ای را تشکیل می دهیم. تلاش ما تامین مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات است.

عرف تاکید کرد: مشارکت پرشور بدون رقابت جدی محقق نمی‌شود. به همه کسانی که در خانواده نظام بوده و قانون اساسی را قبول دارند، فرصت داده می شود وارد عرصه انتخابات شوند و مردم داور نهایی خواهند بود. قانونمداری و بی طرفی دو رویکرد وزارت کشور در انتخابات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.