معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات قزوین گفت: ۶ کمیته برای برگزاری فرایندهای مربوط به انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی در استان فعال شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات و مدیران سیاسی استان که با حضور معاون وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات در استانداری برگزار شد، افزود: تعداد شعب و صندوق‌های اخذ رأی، رصد فضای مجازی، احصای مسائل و مشکلات شهرستان‌های استان و ارسال ۶ گزارش به ستاد مرکزی از جمله اقدامات انجام شده کمیته‌های انتخابات استان بوده است.

وی ادامه داد: تاکنون نیز ۶ مطالبه استان شامل ایجاد یک شهرستان، سه بخش و تبدیل ۲ ناحیه به شهر از استان به وزارت کشور ارسال شده که به دلایل مختلف تحقق نیافته و پیگیری‌های آن نیز همچنان ادامه دارد.

حبیبی خاطرنشان کرد: حضور ۸۲.۹ درصد مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری و ۶۰.۹ درصدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی اخیر، این استان را در ردیف استان‌های ممتاز حضور در انتخابات قرار داده است.

در ادامه این نشست فرماندار قزوین به نمایندگی از فرمانداران و بخشدار شال به نمایندگی از بخشداران پیرامون مسائل و مشکلات انتخابات آینده مطالبی را به رئیس ستاد انتخابات کشور ارایه کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.