نخست وزیر عراق روز شنبه در دیدار «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان با وی، گفت که بغداد از هر تلاشی برای تقویت ثبات منطقه و جهان حمایت می کند.

به گزارش جماران؛ عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق خطاب به وزیر امور خارجه آلمان گفت که بغداد از هر اقدامی در جهت ثبات منطقه و جهان حمایت می کند و در همین راستا هیات هایی را به تهران و واشنگتن اعزام می کند.

نخست وزیر عراق روز شنبه در دیدار «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان با وی، گفت که بغداد از هر تلاشی برای تقویت ثبات منطقه و جهان حمایت می کند و در این خصوص همکاری با کشورهای اتحادیه اروپا را ادامه می دهد و در همین راستا اقدام به اعزام هیات هایی به تهران، واشنگتن و اروپا خواهد کرد.

وی همچنین با استقبال از تقویت دو جانبه عراق و آلمان، خواستار اجرایی شدن توافقات انجام شده در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و تفاهم های منطقه ای و مبارزه با تروریسم در جریان سفر اخیر خود به برلین شد.

عبدالمهدی همچنین از خرسندی ملت عراق از تقویت روابط بغداد و برلین و وجود اعتماد به آلمان در عراق بعنوان یک کشور دوست و همچنین قدرت صنایع و کیفیت تولیدات آن خبر داد.

گزارش دفتر نخست وزیری عراق حاکی است که در این دیدار دو طرف در خصوص تحولات منطقه و موضع عراق و اتحادیه اروپا در خصوص بحران جاری در این منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

photo_2019-06-08_23-28-43

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.