رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه 30 هزار بسته لوازم خانگی رایگان بین خانوارهای سیل‌زده در حال توزیع است گفت: 550 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خرد در مناطق سیل‌زده ایجاد شده است.

به گزارش جماران، محمد مخبر در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه  تکمیل و تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده در مناق سیل زده بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه از ساعت‌های وقوع اولیه سیل در صحنه حضور داشتیم، گفت: نزدیک به سه میلیون قلم پتو، چادر و ... به مناطق سیل‌زده ارسال کردیم و از همان ابتدا به شناسایی نیازهای خانوار پس از وقوع سیل پرداختیم.

وی با اشاره به تامین 30 هزار بسته لوازم خانگی برای مناطق سیل‌زده گفت: ارزش این 30 هزار بسته 150 میلیارد تومان است و توزیع آن در مناطق سیل‌زده شروع شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر اینکه صد در صد بسته‌های لوازم خانگی از کالاها و محصولات ایرانی هستند گفت: این بخشنامه به تمام مناطق سیل‌زده ارسال شده است که اگر کارخانه تولید لوازم خانگی در آن مناطق وجود داشته باشد بسته‌های لوازم خانگی را از آن کارخانه‌ها تامین کنند. از این رو خط تولید برخی از کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان‌های سیل‌زده به راه افتاندند.

مخبر با اشاره به اهدای دام سبک به خانواری که کل دام خود را در جریان وقوع سیل از دست دادند، گفت: 10 هزار دام سبک هم در حال توزیع بین خانوارهای خسارت دیده است.

وی با بیان اینکه 35 هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در مناطق سیل‌زده ایجاد خواهیم کرد، گفت: 550 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد مشاغل خرد در مناطق سیل‌زده تامین کرده‌ایم و این طرح هم آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.