رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: درقانون مدیریت خدمت کشوری برای بکارگیری کارکنان 4 روش شامل استخدام رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین و کارگری وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

به گزارش جماران؛ رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با توجه به اینکه هدف کوچک سازی دولت را مجلس طبق ماده 28 قانون برنامه تکلیف کرده است، متناسب با خروجی ها دولت هر ساله تعدادی نیروی جدید استخدام می کند که بطور معمول بین 40 تا 45 هزار نفر است.

جمشید انصاری در بندر گناوه افزود: دولت درزمینه استخدام های جدید همیشه متناسب با اهدافی که قانون گذار برای جذب نیروی انسانی موردنیاز تعیین کرده تصمیم می گیرد. 

وی اضافه کرد: در این ارتباط خروجی نیروی انسانی و ضرورت تامین نیروهای مورد نیاز با استفاده از ابزارهایی نظیر توسعه دولت الکترونیک است. 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور اظهار داشت: سال آینده نیز وضعیت بدین گونه خواهد بود که بموقع آگهی استخدام در 2 نوبت اواخر بهار و اواخر پاییز منتشر می شود و دستگا ه های اجرایی نیازهای خود را از این طریق جذب می کنند. 

وی ادامه داد: درقانون مدیریت خدمت کشوری برای بکارگیری کارکنان 4 روش شامل استخدام رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین و کارگری وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. 

انصاری گفت: هر فردی بخواهد در هر کدام از این قواعد کار کند باید در آزمون ورودی خاصی شرکت کند و اگر قبول شد، استخدام می شود. 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور یادآورشد: در جریان سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر به عنوان نماینده ویژه دولت به شهرستان گناوه عزیمت و در جلسه شورای اداری حضور و گزارش و مطالبه های فرماندار، امام جمعه و تعدادی از فعالان اجتماعی و اقتصادی از وضعیت این شهرستان جمع بندی و به دولت منعکس خواهد شد. 

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. 

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.