به منظور فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب، شرکتهای تابعه و وابسته به وزارت نیرو مکلفند تعرفه بهای آب مصرفی کلیه دستگاه های اجرائی مندرج در ماده(29) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه را معادل قیمت تمام شده دریافت نماید.

به گزارش جماران؛ نمایندگان مردم در خانه ملت، دولت را مکلف به دریافت بهای آب مصرفی دستگاه های اجرایی به قیمت تمام شده کردند.

نمایندگان در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی جزئیات بخش درآمدی لایحه بودجه سال 98 کل کشور، با بند الحاقی 5 ماده 15 این لایحه موافقت کردند.

در بند الحاقی 5 ماده 15 این لایحه آمده است؛ به منظور فرهنگ‌سازی و مدیریت مصرف آب، شرکتهای تابعه و وابسته به وزارت نیرو مکلفند تعرفه بهای آب مصرفی کلیه دستگاه های اجرائی مندرج در ماده(29) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه را معادل قیمت تمام شده دریافت نماید. مدارس، بیمارستان های دولتی و کتابخانه‌های عمومی  در صورت مصرف بالاتر از الگوی مصرف مشمول حکم این بند هستند.

شایان ذکر است تبصره 15 ماده واحده لایحه بودجه سال 98 با 149 رأی موافق، 45 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 212 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1125684
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.