آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: مناطق محروم نیاز به رسیدگی و توجه دارند، از این رو مسئولان باید امکانات را به مناطق محروم و دورافتاده ببرند و فقر را ریشه کن کنند.

به گزارش جماران؛ یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: مسئولان باید امکانات را به مناطق محروم و دورافتاده ببرند.

آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با وی عنوان کرد: محبوب‌ترین افراد نزد خدا، آن‌هایی هستند که به مردم خیر و برکت برسانند. بر اساس آیات و روایات، خدمت به مردم دارای جایگاه مهمی است و خداوند رسیدگی به محرومان را دوست دارد.

وی بیان کرد: مناطق محروم نیاز به رسیدگی و توجه دارند، از این رو مسئولان باید امکانات را به مناطق محروم و دورافتاده ببرند و فقر را ریشه کن کنند.

وی اظهار کرد: اگر به آموزه‌های اسلامی به درستی عمل شود در جامعه هیچ فقیری نخواهیم داشت؛ زیرا اسلام دارای برنامه کامل و جامعی در زندگی در جهت رفع نیازهاست.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، بسیاری از روستاهای کشور از امکانات اولیه محروم بودند، اما به برکت انقلاب در بسیاری از مناطق، امکانات لازم فراهم شد.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف والای جمهوری اسلامی و انقلاب، از میان بردن فقر و محرومیت در کشور بود، امروز باید مسئولان با شناسایی مناطق محروم و درجه بندی الویت ها در راستای از میان بردن فقر و مشکلات معیشتی تلاش کنند.

وی با تقدیر از حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ملت ولایتمدار ایران، حماسه‌ای بزرگ در این روز آفریدند و دشمنان را حیرت زده کردند و با حضور خود علاقه و پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ثابت کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.