پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: دشمن چشم دیدن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، که با عزت و شکوه خاصی برگزار شد، را نداشته و آن‌ها با این کارها می‌خواهند، کینه‌های خود را که در این چهل سال بر آن‌ها از جانب ملت و نظامیان ایران، متحمل شده است را عُقده گشایی کنند.

به گزارش جماران؛ معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به حادثه انتحاری تروریست‌ها به اتوبوسی در جاده خاش_زاهدان گفت: حدود ۴۰ سال است که پاسداران انقلاب اسلامی این راه را در حین پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند و به شهادت رسیده‌اند، انقلاب اسلامی ادامه دارد و در این راه پاسداری از این انقلاب و شهادت در این راه نیز ادامه دارد.

‌سردار علی فدوی اظهار کرد: نمی‌توان کارهای بزرگی انجام داد و در آن کارها ایثارگری و جان دادن وجود نداشته باشد و خوش به حال پاسدارانی که در راه، این انقلاب جان خود را فدا کرده و به درجه رفیع شهادت رسیدند: این حادثه در واقع حقارتی برای دشمنان ایران زمین محسوب می‌شود که ناتوانی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمن چشم دیدن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، که با عزت و شکوه خاصی برگزار شد، را نداشته و آن‌ها با این کارها می‌خواهند، کینه‌های خود را که در این چهل سال بر آن‌ها از جانب ملت و نظامیان ایران، متحمل شده است را عُقده گشایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کارهایی که دشمنان انجام می‌دهند بی هنری آن‌ها را نمایش می‌گذارد، با انفجار یک اتومبیل با اتومبیل دیگر یک اتفاق ساده و بدون ابتکار انجام شده است و این کار آن‌ها ناتوانی و کینه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد. این حرکت دشمنان در این حادثه اخیر کاری بدون برنامه، بدون ابتکار و حتی بدون هنر خاصی انجام شده و این ضعف آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و این کار آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بخش پایانی سخنان خود گفت: هر جایی که صحنه حفظ پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، پاسداران و نظامیان غیور ایران زمین حضور دارند و نمی‌گذارند بر ایران عزیز صدمه‌ای وارد شود و این حادثه همانند حادثه‌های قبلی بدون پاسخ نخواهد ماند و این حادثه دلخراش همانند حادثه‌های قبلی پاسخ دندان شکنی دارد که توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان این سرزمین متحمل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.