به گزارش ایرنا در این بیانیه که روز پنجشنبه منتشر شده آمده است: اقدام مذموم و ترور ناجوانمردانه تعدادی از سپاهیان سلحشور و فرزندان پاک و حافظ امنیت مرزهای شرق کشور عزیزمان که بعد از چند ماموریت طاقت فرسا در حال بازگشت به سوی خانواده های چشم انتظار خود بودند، ملت بزرگ ایران را داغدار کرد.
در ادامه این بیانیه آمده است: ضمن عرض تسلیت و تهنیت به خانواده های معزز شهدای مظلوم این اقدام وحشیانه و تروریستی و عموم مردم ایران خصوصا مردم شریف سیستان و بلوچستان، همدردی و همبستگی خود را با خانواده بزرگ و رشید نیروهای مسلح و حافظان امنیت کشور را اعلام می داریم.
نویسندگان بیانیه تاکید کردند: یقین داریم با صلابت و رشادت فرزندان انقلابی ، مومن و وطن دوست این مرز و بوم بزودی پاسخ محکمی به عاملان این جنایت داده می شود و به زودی شاهد ریشه کن شدن پدیده شوم ترور در سراسر ایران عزیز، خصوصا در سیستان و بلوچستان باشیم و در سایه برچیده شدن این پدیده شوم و امنیت پایدار حاصل از آن ، توسعه و آبادانی ایران عزیزمان را نظاره کنیم.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.