سرهنگ پاسدار داود شهرکی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها در مدت یک سال از سوی قرارگاه عملیاتی شهید معمار ساخته و اجرا شده است.
وی بیان کرد: برای اجرای این طرح‌ها افزون بر 100 میلیارد ریال هزینه شده است.
فرمانده قرارگاه شهید معمار مستقر در ایرانشهر ساخت 196 واحد خانه محروم، مسجد، خانه عالم، تسطیح اراضی، ساخت جاده، غسالخانه، حمام و سرویس بهداشتی، آبرسانی روستایی، ساخت خانه بهداشت، ساخت و مرمت مدرسه، پخت و توزیع غذای گرم، توزیع سبد غذایی و لوازم التحریر، کفش و لباس، توزیع دام زنده برای ایجاد اشتغال و ایجاد کارگاه خیاطی برای اشتغال بانوان بی سرپرست را از جمله طرح ها و برنامه های یادشده ذکر کرد.
وی افزود: این طرح ها امروز در جنوب سیستان و بلوچستان با حضور ائمه جمعه و جماعات، مسئولان ادارات و معتمدان به بهره برداری رسید.
سرهنگ شهرکی با اشاره به اینکه قرارگاه شهید معمار در عرصه‌های فرهنگی، محرومیت‌زدایی، اجتماعی، دفاعی و اقتصادی برنامه‌های مهمی در طول سال اجرا می‌کند، گفت: برنامه‌های محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و اقتصاد مقاومتی در سطح قرارگاه تدوین شده که در این راستا اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و توسعه و عمران و خودکفایی خانواده ها در اولویت قرار دارد.
قرارگاه شهید معمار زیر مجموعه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران جنوب شرق کشور شهرستانهای جنوب سیستان و بلوچستان را زیر پوشش دارد.
7314 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.