به گزارش ایرنا برای اجرای این پروژه ها اعتباری حدود 130 میلیارد ریال هزینه شده است.
پروژه آسفالت معابر شهری از سوی شهرداری خاش به مساحت 95 هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر 20 میلیارد ریال، 19 پروژه کشاورزی با اعتباری حدود 18 میلیارد ریال که یک پروژه مرغداری با سرمایه گذاری بخش خصوصی و هزینه 6 میلیارد ریال از آن جمله است، چهار پروژه راه روستایی با 36 میلیارد ریال هزینه، 12 پروژه برق روستایی با حدود 40 میلیارد ریال هزینه، چهار باب منزل خانواده های دارای 2 معلول زیر پوشش بهزیستی با یک میلیارد ریال هزینه و چهار مدرسه یک کلاسه با 120 میلیون تومان هزینه امروز با حضور مسئولان استانی و محلی خاش افتتاح شدند.
اهدای یک خودروی آتشنشانی به دهیاری اسماعیل آباد و کلنگ زنی ساخت یک مجتمع آموزشی با مشارکت شرکت سیمان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در خاش بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش های مسئولان گفت: اجرای پروژه های مختلف در راستای توسعه و کمک به رشد و آبادانی منطقه انجام شده که دولت با نگاه بلندی برای رفع مشکلات تدبیر می کند.
باقر کرد افزود: دولت با حمایت از سرمایه گذاران و بهره گرفتن از فرصت ها و ظرفیت ها برای توسعه استان در تلاش است.
حمیدالدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش هم گفت: نگاه توسعه ای و توجه به مباحث اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی لحاظ شده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.