حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم گفت: رسانه‌ها نقش بسیار ارزشمندی در ایجاد نشاط در جامعه دارند. یکی از این رسانه‌ها، فضای مجازی است. بنابراین باید در مقابل دشمنان، فضای مجازی نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

به گزارش جماران؛ نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد. ما از این فضا خارج شدیم، اما دشمن ورودش بیشتر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم شب گذشته در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی خطاب به اصحاب رسانه اظهار داشت: تلاش کنید همه‌تان امید را در بین مردم ایجاد کنید. شما باید کاری کنید مردم برای آینده خود و کشور امیدوار باشند.

وی افزود: رسانه‌ها نقش بسیار ارزشمندی در ایجاد نشاط در جامعه دارند. یکی از این رسانه‌ها، فضای مجازی است. بنابراین باید در مقابل دشمنان، فضای مجازی نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به بازگشت کانال اطلاع‌رسانی وی به تلگرام، خاطرنشان کرد: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد. ما از این فضا خارج شدیم، اما دشمن ورودش بیشتر شد. ما به جای تخریب باید با احترام، مطالبه‌گری و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

آل‌هاشم در پایان گفت: بهترین جشن برای چهل سالگی انقلاب، تبیین دستاوردهای انقلاب در این چهل سال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.