«FATF» و «CFT» پروژه‌ای برای نفوذ غرب به ایران است، ازاین‌رو علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد، ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و در طول تاریخ این موضوع ثابت‌شده است.بهرحال مسوولان مراقب باشند دشمن از طریق این نو کنوانسیون‌ها نفوذ نکند.

به گزارش جماران؛ آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید، صبح امروز در درس خارج فقه خود که با حضور علما، طلاب و روحانیان در شبستان مسجد اعظم قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفتند: مسئولان با مردم باصداقت حرف بزنند، مردم بیدار و هوشیارند، وعده‌های دروغین به مردم ندهید.

مرجع تقلید جهان تشیع تصریح کردند: برخی پس از تصویب برجام اظهار کردند همه‌چیز ارزان شد، مردم می‌دانند  این سخنان درست نیست، برجام برای مردم کاری نکرد.

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی با اشاره به طرح «FATF» و «CFT» در مجلس و پیگیری آن از سوی نمایندگان، افزودند: این کنوانسیون‌ها طرحی است که صهیونیست‌ها آن را درست کرده‌اند و می‌خواهند ایران آن را امضا کند، معنایش چیست؟ این یک برنامه غربی، عربی و عبری است، که یهود و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند. 

ایشان ادامه دادند: «FATF» و «CFT» پروژه‌ای برای نفوذ غرب به ایران است، ازاین‌رو علما، و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد، ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و در طول تاریخ این موضوع ثابت‌شده است.بهرحال مسوولان مراقب باشند دشمن از طریق این نو کنوانسیون‌ها نفوذ نکند .

معظم له خاطرنشان کردند: همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم، ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد، هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید، به زخم مردم نمک نپاشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.