شجاع پوریان از برپایی نمایشگاه «آمریکا بدون رتوش» در سرای محلات شهر تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه با موضوعات فرهنگی، هنری در قالب عکس،کاریکاتور، نقاشی،خوشنویسی،گرافیک و...) با محوریت مفاهیم دشمن شناسی، استکبارستیزی، بدعهدی های آمریکا، حقوق بشر آمریکایی و... در سراهای محلات میزبان بازدیدکنندگان است.

به گزارش جماران؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام ویژه برنامه های پاسداشت یوم الله سیزده آبان گفت: شهرداری تهران با برپایی ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی با محوریت نوجوانان و جوانان، نمایشگاه های فرهنگی هنری (در قالب عکس، فیلم، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور) و تسهیل حضور راهپیمایان به استقبال یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی می رود.

استقرار ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی سیزده آبان

شجاع پوریان از استقرار ایستگاه فرهنگی در مسیر راهپیمایی با محوریت نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: در این ایستگاه ها بخشی از محتواها در زمینه حقوق بشر آمریکایی، معرفی جنایات و بدعهدی های آمریکا علیه ایران و جهان به زبان فارسی و سایر زبانهای بین المللی، داعش ارمغان آمریکا، ارائه می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: همچنین روایت سیر تاریخی تسخیر لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام(ره) و روز دانش آموز، مقاومت در برابر تحریم و معرفی دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی، دیدگاه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره 13 آبان و دستاوردهای علمی،فناوری و... از دیگر موضوعات این ایستگاه های فرهنگی به شمار می رود.

برپایی نمایشگاه عکس، فیلم و کاریکاتور و اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان

وی با اعلام برپایی نمایشگاه های فرهنگی- هنری در مسیر راهپیمایی 13 آبان خاطرنشان کرد: در کنار ایستگاه های فرهنگی ویژه برنامه هایی نیز در قالب برپایی نمایشگاه های فرهنگی،هنری( عکس، فیلم، گرافیک، کاریکاتور، نقاشی، خوشنویسی و...)، اجرای سرودهای انقلابی و ملی توسط گروه های دانش آموزی، اجرای مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و علمی و توزیع محصولات فرهنگی توسط معاونتهای امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 11 و7 و6 و4  صورت می گیرد.

شجاع پوریان، فراهم کردن زمینه جهت تسهیل حضور راهپیمایان را از دیگر اقدامات ویژه این روز تاریخی دانست و افزود:   هماهنگی و اتخاذ تمهیدات شایسته جهت اطلاع رسانی و تسهیل حضور شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه و ستاد مدیریت محله صورت گرفته است.

بهره گیری از ظرفیت دانش آموزان در برگزاری مراسم 13 آبان مدارس پایتخت

شجاع پوریان از برگزاری پویش "اگر من  در سال 1357 دانش آموز بودم" خبر داد و گفت: مشارکت در برگزاری مراسم 13 آبان در مدارس با محوریت سرودها و نمایش های انقلابی، معرفی و تجلیل از شهدای دانش آموز در مدارس شهر تهران و حضور بر مزار شهدای دانش آموز از دیگر برنامه هایی است که به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه  و اداره کل آموزش های شهروندی اجرا می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به تدارک مسابقه ای با عنوان «انقلاب دوم» گفت: فراخوان دریافت داستان کوتاه و خاطرات شهروندان از اتفاقات ایام الله 13 آبان از سوی معاونتهای امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه و ستاد مدیریت محله انجام می شود و پس از اعلام نتایج به برگزیدگان جوایزی اهدا می شود.

نمایشگاه «آمریکا بدون رتوش» در سرای محلات شهر تهران

وی از برپایی نمایشگاه «آمریکا بدون رتوش» در سرای محلات شهر تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه با موضوعات فرهنگی، هنری در قالب عکس،کاریکاتور، نقاشی،خوشنویسی،گرافیک و...) با محوریت مفاهیم دشمن شناسی، استکبارستیزی، بدعهدی های آمریکا، حقوق بشر آمریکایی و... در سراهای محلات میزبان بازدیدکنندگان است.

شب شعر و مسابقه کتابخوانی با موضوع سیزده آبان

وی از برپایی شب شعر و مسابقه کتابخوانی با موضوع ایام ا... 13آبان در سرای محلات خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در راستای هویت بخشی سیمای بصری پایتخت نیز فضاسازی تبلیغی در ساختمان و مراکز تحت پوشش مناطق و محل برگزاری راهپیمایی 13آبان با محوریت بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با بهره گیری از طرح های فاخر هنری صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.