محمد غلامی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اختصاص این میزان اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری دارد که حاکی از توجه ویژه دولت یازدهم به جایگاه شهرداری ها و اهتمام برای توسعه و عمران و آبادی شهرها است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دهلران توجه به مبلمان شهری، توسعه فضاهای سبز، نوسازی معابر و توجه به معماری شهری در ساخت و سازها را از مهمترین وظایف شهرداران دانست.
وی افزود: برای کسب توفیق و دستیابی شهرداری به اهداف خود باید تمامی اعضای شورای اسلامی شهر در عمل با یکدیگر تفاهم و همدلی داشته و شورای شهر ضمن نظارت بر عملکرد شهرداری، مراقب مصوبات شورا و تطابق آن با قوانین و مقررات در جهت رشد و توسعه شهر باشند.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار دهلران تاکید کرد: توسعه برنامه های عمران شهری، اصلاح قوانین شهرداری و به روز کردن آن، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری با هدف بهبود و توسعه خدمات شهری و توسعه متوازن شهر و روستا از جمله اقدامات و رویکردهای دولت یازدهم درشهرها و روستاها است.
غلامی تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و مدیریت شهری را حمایت کنیم تا بتوانند از این گردنه های سخت براحتی عبور کنند.
شهرستان مرزی دهلران با 66 هزار نفر جمعیت در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.