به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، اعضای 9 نفره شورای اسلامی این شهر از بین سید مسعود مدینه و علیجان شمشیربند نامزدهای ریاست، سید مسعود مدینه را با 6 رای برای دومین سال در پست ریاست شورا ابقاء کرد.
علیجان شمشیربند که سابقه ریاست شورای دوره چهارم را در کارنامه اش دارد با کسب 3 رای از راهیابی به هیات رئیسه و ریاست شورا بازماند.
** نایب رئیس شورا
اعضای شورای اسلامی شهر ساری در رای گیری برای انتخاب نایب رئیس ،علی اکبر زلیکانی تنها نامزد پست احراز نایب رئیسی را با 8 رای برای دومین سال در این سمت ابقاء کرد.
همچنین کوروش یوسفی و سید علی آقامیری نیز در رای گیری اعضای شورا به عنوان دبیر اول و دوم شورای اسلامی شهر ساری انتخاب شدند.
شورای شهر ساری برای نخستین بار قاسم قاسمی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر را با هفت رای به عنوان سخنگوی این نهاد انتخاب کردند تا از این پس این عضو شورا برنامه ها و عملکرد این نهاد را به اطلاع خبرنگاران و افکار عمومی برساند.
قاسم قاسمی که نسبت خانوادگی با شهردار فعلی ساری دارد، در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رای اول ساروی ها را به خود اختصاص داد.
براساس برنامه اعلام شده از سوی روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در بیست و هشتمین نشست این نهاد در روز جاری علاوه بر هیات رئیسه، روسای کمیسیون و نماینده شورا در سازمان های تابعه شهرداری نیز انتخاب می شود.
این نشست بر خلاف بیست و هفت نشست گذشته پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری بدون حضور خبرنگاران و یا حتی اطلاع آنها نسبت به این رای گیری برگزار شده است.
شهر ساری حدود 350 هزار نفر جمعیت دارد و 9 نفر عضو اصلی شورای اسلامی این شهر هستند.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.