جواد رحیمی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت هشت طرح در بخش های مختلف با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد.
وی یادآور شد: در این ایام پنج طرح شامل تعریض محور لومار - سرتنگ با اعتبار 31 میلیارد ریال، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید ظهیری با 9 میلیارد و 750 میلیون ریال، سه واحد مسکونی مددجویی با اعتبار یک میلیارد ریال، کانال آبرسانی به زمین های کشاورزی با اعتبار یک میلیارد ریال و سالن چند منظوره چشمه پهن با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح می شود.
سرپرست فرمانداری سیروان تاکید کرد: همچنین سه طرح شامل استادیوم ورزشی روستای لرینی با اعتبار 14 میلیارد ریال، احداث پایگاه امداد جاده ای هلال احمر سه راهی کارزان با اعتبار هفت میلیارد ریال و پل ارتباطی دسترسی به زمین های کشاورزی هفت روستای بخش مرکزی سیروان با اعتبار یک میلیارد و 350 میلیون ریال کلنگ زنی می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان سیروان با 15 هزار نفر جمعیت به مرکزیت شهر لومار در 65 کیلومتری ایلام قرار دارد.
شهرستان سیروان از قطب های کشاورزی استان ایلام در زمینه تولید برنج، انار و انواع محصولات باغی است و یکی از شهرستان های گردشگر پذیر استان محصوب می شود.
شهر تاریخی سرابکلان، تنگه ساز و بن، قبرستان آهنگران متعلق به دوره آهن و باغات انار از جمله جاذبه های گردشگری این شهرستان است که سالانه تعداد زیادی از گردشگران کشور و استان را به خود جذب می کند.
این شهرستان با وجود قابلیت های کشاورزی و گردشگری فراوان و منحصربفرد از زیرساخت های مناسب از جمله راه برخوردار نیست.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.