به گزارش ایرنا، احمد کرمی روز یکشنبه در جلسه کمیته سوخت و حمل و نقل اربعین در پایانه مرزی مهران و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور اظهار داشت: پیش بینی می شود امسال 2 میلیون و 400 هزار زائرا طی ایام اربعین از مرز مهران تردد داشته باشند لذا باید تهمیدات لازم برای رفت و برگشت زوار در این مرز به خوبی انجام شود.
وی گفت: با توجه به اینکه مراسم اربعین به سمت ماه های گرم سال پیش می رود باید برای این فصل برنامه ریزی های لازم در جهت سوخت رسانی، اسکان، آبرسانی و دیگر موارد صورت گیرد.
معاون استاندار ایلام تاکید کرد: رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران و رفع مشکلات پارکینگ ها از جمله اقداماتی است که باید برای اربعین امسال در دستور کار این کمیته قرار گیرد.
کرمی با اشاره به اینکه بحث ایمن سازی و نصب علائم و دیگر اقدامات از جمله برنامه ریزی برای توقفگاه های بین راه، افزایش سرویس های بهداشتی و آسفالت محوطه پارکینگ ها در دستور کار است، افزود: اقدامات عمرانی در جهت بهبود مسیرهای منتهی به مرز مهران در حال اجراست.
وی اضافه کرد: تلاش شده مشکلات سال های گذشته به حداقل و برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات در کمیته های 13 گانه اربعین انجام شود.
کرمی یادآور شد: یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین این کمیته ها، بخش حمل و نقل و سوخت اربعین است که تلاش می کنیم اقدامات و فعالیت ها با سرعت و شتاب بهتری در جهت خدمات رسانی بهتر نسبت به ادوار گذشته انجام شود.
معاون عمرانی استاندار از آماده شدن کنارگذر غربی مهران تا اربعین 97 خبر داد و گفت: بهره برداری از این مسیر می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهرستان مهران و پایان مرزی داشته باشد.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.