به گزارش ایرنا، رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایلام در این مراسم اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به کشور عراق و رسیدگی به نیازهای تجار و بازرگانان احداث یک مرکز جامع برای پاسخگویی به فعالیت های تجاری و بازرگانی احساس می شد.
شعبان فروتن افزود: ساختمان اداری اتاق بازگانی ایلام در زمینی به مساحت چهار هزار و 126 مترمربع و زیربنای 2 هزار و 104 مترمربع در پنج طبقه احداث می شود.
وی یادآور شد: قرار است این مرکز تا حدود 2 سال آینده به بهره برداری برسد و 120 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه خواهد شد و شامل سه طبقه فضای اداری ، یک سالن آمفی تئاتر و پارکینگ به ظرفیت 37 خودرو و سالن مدیریت و جلسات است.
رئیس اتاق بازرگانی ایلام تاکید کرد: ارتباط و هماهنگی بسیار خوبی بین بخش خصوصی استان و دستگاه های اجرایی برقرار است و امیدواریم با راه اندازی این مرکز نحوه خدمات دهی به تجار و بازرگانان ارتقا پیدا کند.
رئیس اتاق ایران نیز در این مراسم حضور جمع کثیری از اعضای اتاق در ایلام را نشان دهنده اهمیت استان های مرزی در زمینه مراودات تجاری و بازگانی دانست.
غلامحسین شافعی افزود: انتظار داریم راه اندازی این مرکز در کنار رسیدگی به نیازهای تجار بتواند در حوزه تولید و صادرات نیز جهش قابل قبولی را در استان ایلام ایجاد کند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.