به گزارش خبرنگار ایرنا، ایوب درویشی در نشست چگونگی توزیع اعتبارات کمک های فنی و اعتباری اظهار داشت: بر اساس ماده 31 احکام دائمی و تبصره 18 قانون بودجه 20 درصد از اعتبارات تملک دارایی های هر استان در قالب کمک های فنی و اعتباری قرار می گیرد که می تواند صرف حمایت از طرح های دانش بنیان، زیرساخت های شهرک صنعتی و رونق تولید شود.
وی میزان کمک های فنی و اعتباری سال جاری استان را 484میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: یکی از راه های هزینه کرد این میزان اعتبار پرداخت یارانه به واحدهای تولیدی در بخش های کشاورزی، صنعت، میراث و ... که منجر به تولید پایدار و اشتغال مولد می شود، است.
وی از مدیران دستگاه های مرتبط خواست که پروژه های مشخص و با اولویت که دارای افق روشنتری هستند و منجر به توسعه پایدار می شوند تعیین و معرفی شوند.
وی تاکید کرد: پروژه هایی که ردیف های اعتباری ملی و استانی دارند و طرح های عمرانی در قالب طرح های مربوط به این اعتبار قرار نگیرند.
درویشی گفت: باید نظام ارزیابی از پروژه های عمرانی در روستاها طراحی شود و روستاها باید مولد و درآمد زا باشند و اشتغال ایجاد شده در آنها سبب ماندگاری جمعیت شود.
وی افزود: کمک های فنی و اعتباری باید مشوق سرمایه گذاری و اشتغال شود و گرهی از تولید و موانع پیش پای آن بگشاید.
به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون طرح های اولویت دار برای دریافت کمک های فنی و اعتباری تبصره 18 و چگونگی توزیع آن پرداختند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.