به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز یکشنبه در اولین همایش بخشداران استان ایلام اظهار کرد: امروز عده ای بدنبال تبلیغ ناامیدی و یاس در جامعه هستند تا خدمات نظام را ضعیف و ناکارآمد جلوه دهند و در این راه تلاش می کنند تا دولت را زمین گیر کنند.
وی افزود: برجام کار کوچکی نبود، تلاشی که در دولت تدبیر و امید در این خصوص انجام شد مهمتر از اقدام تاریخی بود که در ملی شدن صنعت نفت اتفاق افتاد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به بحث خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و یادآور شد: بخش مهمی از وضعیت کنونی موجود به مساله خروج آمریکا از برجام بر می گردد که تا حدودی شوکی را به بازار ایران وارد کرد و بر بازار کشور تاثیر گذاشته است.
نوذری با بیان اینکه کشور در بسیاری از بخش ها، کمبودها و مشکلاتی دارد اما به طور قطع با اتحاد، هماهنگی و همسویی می ‌توان مشکلات را برطرف کرد، تاکید کرد: باید اختلافات کنار گذاشته شود؛ این مهمترین نیاز کشور در شرایط کنونی است.
وی یادآور شد: هیچ توسعه و پیشرفتی بدون حضور و مشارکت مردم، توسعه موفقی نخواهد بود، بخشداران می توانند با ارتباط و تعامل شایسته با شوراهای اسلامی که مظهر اراده و رای مردم هستند و با هماهنگی با دهیاری ها نقش مهمی در پیشرفت بخش و مناطق روستایی داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تبعیت از قانون باید محور فعالیت در تمام بخش‌ها باشد و برای تحقق مشارکت و پیشرفت همه‌ جانبه در هر منطقه‌ای، امیدبخشی به مردم و ایجاد نشاط اجتماعی ضرورتی انکارناپذیر است.
نوذری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید مظلوم واقع شده است از بخشداران خواست: از هویت و دستاوردهای عظیم دولت دفاع کنند.
به گزارش ایرنا، در این نشست بخشداران نقطه نظرات، مسائل و مشکلات حوزه مربوطه بخش خود را بیان کردند.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.