به گزارش خبرنگار ایرنا، برخی سعی دارند با نوشته هایشان، برخی با شایعه پراکنی و عده ای هم با احتکار اقلام اساسی یا گران فروشی بر این وضعیت اقتصادی نابسامان دامن می زنند و ثبات و آرامش آن را برهم می زنند.
بی گمان همه ما به عنوان فرد فردی که این انقلاب و نظام را دوست داریم و آرامش و امنیت و استقلال آن را بر نان شب هم ترجیح می دهیم حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی اجازه دهیم نطام فرو بپاشد.
اما باید مسوولان و دلسوزان نظام نیز سینه سپر کنند و در خط مقدم مبارزه با فاسدان قرار بگیرند و همگام و همسفره مردم شوند.
این ملت آزاده و بزرگ جز صداقت و تلاش جدی مسوولان کشوری و لشکری و اتحاد و همدلی سران قوا برای چیره شدن بر مشکلات اقتصادی چیزی نمی خواهد.
این مردم بزرگ و شریف باز آماده و پبشگام هستند تا پیرو فرمایشات رهبری عمل کنند و عزت نظام خود را در دنیا حفظ کنند.
در این شرایط نیاز است مسولان بیشتر با مردم سخن بگویند و شرایط و اوضاع را برای مردم تشریح کنند تا بتوانند مردم را با خود همراه ببینند.
در مسابقه تیم ملی برای جام جهانی شاید راهی مرحله بعد نشدیم اما همین ملت قدرشناس لحظه لحظه تلاش و دوندگی بازیکنان بودند و به انها افتخار کردند، اکنون هم همین شرایط است، مردم فهیم ما مسوولی که با دل و جان تلاش و تکاپو می کند تا مشکلات مردم را برطرف نماید ، درک می کنند و به وی افتخار می کنند.
در این روزهای پرتنش اقتصادی، که برخی ها از هر فرصتی برای خالی کردن جیب مردم استفاده می کنند باید گروه های نظارتی و بازرسی فعالیت خود را دوچندان کنند و به فرصت طلبان اجازه ندهند آب در آسیاب دشمن بریزند و موجب دامن زدن به نارضایتی مردم شوند.
یکی با افزایش قیمت کرایه تاکسی، یکی با افزایش بی رویه قیمت اقلام مصرفی، یکی با بالا بردن اجاره منزل و دیگری .... موجی از گرانی و نارضایتی در بازاز به وجود می آورد که خطرناکترین شرایط را برای ملت و نظام به وجود می آورد و خود بر عاقبت امر آگاه نیست زیرا ما همه سرنشینان یک کشتی ایم و تلاش برای سوء استفاده از دیگری نابودی خودمان را رقم خواهد زد.
ملت فهیم و آگاه ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و صحبت صمیمی و صادقانه مسوولین و همدلی همه آحاد است.
ما نیاز داریم با اطلاع از شرایط برای فردای زندگی چاره اندیشی کنیم .
مسوولان باید باور داشته باشند که بدون همراهی ملت هیچ کاری از پیش نمی برند، آنان باید آگاه باشند که این ملت تحت هر شرایطی حاضر به فنا شدن نظام نیست.
ما برای این انقلاب و این نظام خطرهای زیادی کرده ایم و خون های زیادی ریخته امی و حاضر به معامله آن با دشمن نیستیم.
مسوولان نباید اجاره دهند فرصت اعتماد ملت از دولت و مجلس و قوه قضاییه و ... از بین برود آنها باید به مردم اعتماد کنند و با صداقت برای مردم وضعیت را شرح دهند.
اگر چاره کار خرید کالای ایرانی است، هستیم، اگر چاره در صرفه جویی است هستیم، اگر چاره در همدلی و همراهی و قناعت و صبوری است هستیم، ما ملت آزموده و سربلندی داریم که در همه شرایط پای آرمان و ارزشهای نظام ایستادگی کرده است اجازه ندهند مسوولان که خودمان گرگ خودمان شویم و در این شرایط حساس زندگی را به کام هم تلخ کنیم.
ملت ایران این روزها با بارقه هایی از امید و روشنی و صداقت نیاز دارد که اعتماد خود را همچنان به مسوولان حفظ کند اجازه ندهید دشمنان از این فرصت سو استفاده کنند و زندگی و خواب را بر همه آشفته کنند.
مردم نیاز دارند که مقام معطم رهبری، رییس جمهور و سران دیگر قوا را همدل و هم صدا ببینند تا آرامش و اعتماد در زندگیشان جریان یابد.
چرا اجازه دزدی و اختلاس و فساد می دهند؟ چرا برخورد با این متخلفان را که خون ملت را در شیشه کرده و زندگی انها را نابود می کنند ، جدی تر نمی کنند؟
چرا اجازه می دهند عده ای سود جو با پولهای کلان یک شبه ره صد ساله را در گرانی سکه و طلا و خودرو و مسکن طی کنند و فشار را بر طبقه های پایین بیشتر و بیشتر کنند؟
به خدا بودند خانه های خالی که صاحبان آنها تنها برای افزایش قیمت اجاره یا فروش حاضر نبودند آنها را اجاره دهند جز به رقم های نجومی!!!!
در این شرایط چرا دولت با اعمال مالیات های زیاد بر کاسبان تحریم همه آنهایی که چند خودرو در منزل دارند و صاخب چندین ملک و املاک هستند و حقوق های نامتعارف دریافت می کنند و سکه و طلاهای زیادی در این روزها خریداری کردند، سعی نمی کند تا هم با فساد این زیاده خواهان مبارزه کند وو هم چاه عمیق فاصله طبقاتی را کوچک کند.
ما نیاز داریم که به عدالت و اجرای آن، این روزها ما نیاز داریم به صداقت و گفتمان آن ، ما نیاز داریم به اعتماد به همدیگر، به همدلی و تلاش و صبوری برای داشتن آینده ای روشن.
باید مالیات ها واقعی شود، آنهایی که با پولهای باد آورده حباب سکه و ارز یک شبه پولدار شدند و اکنون سرمایه هایشان چند برابری است چقدر مالیات می دهند؟ چند درصد این پولهای را خرج عمران و آبادانی و توسعه اقتصادی و رونق تولید می کنند؟! چرا شناسایی نمی شوند و با مالیات و جریمه و هر چه که عدالت آن را بر نمی تابد کاری نمی کنند که کسی به خود اجازه ندهند با کوچکترین تحریمی اینگونه باعث آشفتگی بازتر ارز و طلا و ...شود؟!
چرا در کشور ما برخورد با مفاسد اقتصادی اینقدر کند و با تعلل انجام می گیرد که مردم را ناآگاه تلقی می کنند؟!
باور کنید که این مردم آگاه و فهیم اند و اگر از هر لغزش و خطا و تعللی چشم پوشی می کنند جز به خاطر حفظ مصلحت نظام چیز دیگری نیست.
در زلزله کرمانشاه دستان همت و یاریشان را دیدید، در انتخابات صف های طولانیشان و انگشت نیلیشان را دیدید، در راهپیمایی ها حضور پر شور و دشمن مایوس کنشان را دیدید، در لحظه های سخت نبرد سینه سپر کردنشان را دیدید، در دفاع از حریم ولایت عشق و ارادتشان را به امثال حججی ها دیدید، در کارزار ورزش و علمی و میدان رقابت شجاعت و غیرت و دلاوریشان را خودتان ستودید، اینها همین مردمان پاک و صمیمی و مهربان ایران زمین اند که غیرت و شهامتشان زبان زد است و همت و یدطولایشان موجب غرور پس بیایید و با مدد همین ملت شجاعانه از کوچه تاریک نابسامانی اقتصادی و تحریم بسوی فردای روشن گذر کنیم .
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.