به گزارش ایرنا، سید کمال الدین میرجعفریان روز دوشنبه در بازدید از پروژه راهسازی قاضی خان - بدره اظهار کرد: این پروژه 13 کیلومتر طول دارد که تاکنون هفت کیلومتر از این مسیر آسفالت شده است.
وی افزود: سختی کار این پروژه ساخت پل جابر و حفر تونل بود که حفر تونل به پایان رسیده و ساخت پل جابر با 95 درصد پیشرفت نیز در حال اتمام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: با اتمام پل و حفر تونل، این پروژه طی سال جاری به بهره برداری می رسد و شمال و جنوب استان به هم متصل می شوند.
میرجعفریان یادآور شد: هم اکنون این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت دارد و با بهره برداری از آن مسیر شهرستان سیروان به شهرستان بدره از 150 کیلومتر به 60 کیلومتر خواهد رسید.
وی ادامه داد: امسال بیش از 140 میلیارد ریال برای افتتاح نهایی این پروژه راهسازی اختصاص یافته است و پیش بینی می کنیم در سال 97 شاهد بازگشایی آن باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام اضافه کرد: هم اکنون پیمانکار در 2 نوبت کاری مشغول به فعالیت است و در صورت تخصیص اعتبارات به موقع بطور قطع پروژه در سال جاری به بهره برداری می رسد.
افتتاح طرح راهسازی قاضی خان - بدره یکی از آرزوهای مردم شهرستان های سیروان و بدره است که تاکنون 18 سال از آغاز عملیات اجرایی آن می گذرد ولی تاکنون بهره برداری نشده است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.